Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) może podsumować pierwszy etap swojej globalnej kampanii marketingowej świetnymi wynikami. Od momentu rozpoczęcia kampania realizowana wspólnie z Lufthansą jako partnerem premium dotarła już do ponad 250 mln odbiorców na 30 rynkach.
German Summer Cities jest znaczącym sukcesem dla Niemiec jako marki turystycznej, dla segmentu turystyki miejskiej i naszych ponad 50 partnerów, którzy włączyli się do realizacji kampanii, wykupując 75 pakietów cyfrowych i 33 pakiety eventowe. Na naszej ofensywie marketingowej zyskują zwłaszcza miasta położone na obszarach rolniczych oraz małe i średnie przedsiębiorstwa – komentuje Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT. Kampania skupia się na pięciu głównych tematach: „Metropolie”, „Romantycznie”, „Wakacje nad wodą”, „Zabytki i inne atrakcje”, „Kultura i sztuka”.
Media społecznościowe…
Szeroko zakrojona akcja mark
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl