W dobie komunikatorów i mediów społecznościowych mogłoby się wydawać, że SMS wróci do punktu wyjścia, czyli prostego narzędzia komunikacji operatora z klientami. Jednak okazuje się, że ta forma komunikacji wciąż może mieć swoje zastosowanie w turystyce.
Komunikatory pozwalają odpowiedzieć rozmówcy animowanym GIF-em, a media społecznościowe napisać do kilkuset znajomych naraz. Nic dziwnego, że codzienna komunikacja przenosi się do aplikacji. Ale właśnie dzięki temu traktujemy wiadomość wysłaną SMS-em jak coś pilnego i ważnego. Potwierdzają to stałe coroczne wzrosty wysyłek SMS-ów przez nasz serwis. Większość SMS-ów odczytujemy w ciągu pięciu minut. Uchodzą za skuteczne zwłaszcza za granicą, gdzie dostęp do internetu staje się problematyczny i nawet krajach unijnych łatwo wyczerpać roamingowy limit. Dzięki temu SMS coraz chętniej wykorzystywany jest w projektach podróżniczych, zwłaszcza tych angażujących większe grupy – zauważa Andrzej Ogonowski z SMSAPI.
Bądźmy w kontakcie podczas wyprawy
Pokoleniu naszych rodziców musiał wystarczyć jeden kontrolny telefon od dzieci wysłanych na dwutygodniowe kolonie nad morze. Na szczęście technologia zmieniła sposób, w jaki podróżujemy, pozwalając wypuścić pociechy na szeroki świat. Nastoletni uczestnicy projektu Szkolna Ekspedycja właśnie wrócili z wyjazdu do Wietnamu. Wcześniej uczniowie z gminy Pilchowice i Knurowa odwiedzili Malezję, Gruzję, Sri Lankę, byli też dwukrotnie w Indiach. Ich rodzice m
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl