Zakończonej VII edycji Hotel Trends Poland & CEE towarzyszyło kilka istotnych wydarzeń związanych z nowymi inwestycjami, w tym pod szyldami marek, których nie było dotąd na polskim rynku, oraz podpisaniem umów i listów intencyjnych dotyczących współpracy partnerskiej między sieciami a operatorami.
Jaime Buxó Clos, szef rozwoju Barceló Hotels & Resorts, ogłosił plany otwarcia w Warszawie hotelu pod nową w Polsce marką Occidental. Obiekt, którego uruchomienie przewidziano na 2021 r., będzie częścią Elektrowni Powiśle. Zaoferuje gościom 150 pokoi, przestrzeń konferencyjną oraz bar na dachu budynku. Podczas konferencji doszło także do podpisania listu intencyjnego między Polskim Holdingiem Hotelowym a siecią Marriott International, dotyczącego planów wprowadzenia do Polski marki Le Méridien, należącej do Marriott International. Pod takim szyldem funkcjonować ma hotel Royal w Krakowie, należący do spółki AMW Hotele, wchodzącej w skład Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego. Ponadto w trakcie konferencji Zdrojowa Invest & Hotels podpisała umowę o współp
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl