Aby zoptymalizować działania w skrajnie trudnej sytuacji, w jakiej znalazła się turystyka, Małopolska Organizacja Turystyczna zleciła badanie mające być podstawą potencjalnych scenariuszy rozwoju sytuacji oraz rekomendacji działań, jakie należy podjąć.
Inicjatorzy badania wyszli ze słusznego (niestety nie zawsze i nie dla wszystkich chyba oczywistego) założenia, że w sytuacji, kiedy nie do końca wiadomo, co i kiedy się wydarzy, warto oprzeć się na różnych scenariuszach, dostosowując planowane działania do zmieniającego się otoczenia. Wstępnej analizie poddano ponad 40 kluczowych czynników – skupionych w czterech kategoriach: polityczno-prawno- organizacyjnej, społeczno-kulturowej, ekonomicznej oraz technologiczno-technicznej – mogących w znaczący sposób oddziaływać na bieg wydarzeń w branży turystycznej regionu. Za kluczowe w kształtowaniu przyszłej sytuacji w gospodarce turystycznej Małopolski zespół ekspertów uznał odpowiednio z pierwszej i drugiej kategorii: • rządowe regulacje prawne dotyczące sytuacji epidemiologicznej (tempo, tryb i skala zmniejszania lub wprowadzania nowych obostrzeń dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej oraz poruszania się obywateli i korzystania z oferty turystycznej), • zmiany w preferencjach i procesie podejmowania decyzji o podróży tur
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl