„Świnoujście – wyspy możliwości” – pod tym hasłem rusza tegoroczna kampania promocyjna jedynego w Polsce miasta położonego na 44 wyspach. Epidemia pchnęła branżę do nowych działań – poszukiwania szans i możliwości promowania miasta, budowania odświeżonej oferty oraz otwarcia się na nowego turystę.
Celem kampanii jest zbudowanie najmodniejszego kierunku w 2020 r. oraz, co z tym związane, zwiększenie ruchu turystycznego w Świnoujściu. W realizacji celu ma pomóc zintegrowana i przemyślana kampania promocyjna, wykorzystująca m.in. kampanię online, relacje z influencerami i mediami, komunikację w mediach społecznościowych, digital marketing czy billboardy, które zawisną w największych miastach w Polsce.
Nowe otwarcie dla branży turystycznej
Do tej pory ze względu na dogodne możliwości komunikacyjne, ruch i ofertę Świnoujścia w znacznej mierze kształtowali goście z Niemiec czy Skandynawii. Ograniczenia w przemieszczaniu się wywołane epidemią koronawirusa oraz zamknięcie granic spowodowały jednak spadek ruchu turystycznego, w którym miasto dostrzegło szansę na to, aby lepiej przedstawić się polskiemu turyście. By tak się stało, konieczne było zorganizowanie na nowo narzędzi promocyjnych, stąd pomysł uruchomienia zasięgowej kampanii promocyjnej, skierowanej zarówno na rodzimy rynek, jak i kraje ościenne. – Liczne atrakcje turystyczne, wyjątkowy mikroklimat, najszersza w Polsce plaż
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl