Z umiarkowanym optymizmem patrzymy w przyszłość. Wierzymy w nasz projekt, bo widzimy, że naszym gościom podoba się to, co robimy – mówi Miłosz Buczyłko, założyciel Muzeum Oscypka Zakopane.
Skąd wziął się pomysł na założenie Muzeum Oscypka Zakopane?
Oscypek to jedno z pierwszych skojarzeń, gdy myślimy o górach. Zauważyliśmy, że brakuje w Zakopanem miejsca, w którym odwiedzający Podhale goście mogą zdobyć rzetelną wiedzę o tym, czym jest prawdziwy oscypek i jak powstaje. Trudno jest także kupić prawdziwego oscypka dobrej jakości, o odpowiedniej zawartości owczego mleka. Postanowiliśmy więc stworzyć takie miejsce, w którym można się więcej dowiedzieć o oscypku, o tym, jak powstaje, czym jest.
Jak długo trwały przygotowania, zanim otwarto muzeum?
Przygotowania zajęły nam blisko trzy lata. Trzeba było wyszukać odpowiednie miejsce, ale przede wszystkim właściwych ludzi. W naszym muzeum stawiamy na autentyczność. Wizyta u nas to spotkanie z prawdziwym bacą, który opowiada o swoich własnych, autentycznych przeżyciach. Nie było łatwo znaleźć kogoś takiego i przekonać do udziału w naszym projekcie. W końcu się udało. Obecnie współpracuje z nami dwóch baców. Każdy ma inną osobowość, więc pokaz prowadzony przez każdego z nich jest nieco inny. To prowadzone z humorem spotkanie z prawd
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl