Do początku 2020 r. turystyka kulinarna była jednym z najdynamiczniej rozwijających się segmentów turystyki. W obecnej sytuacji jej rozwój będzie wolniejszy. – To nie znaczy jednak, że należy zaprzestać inwestować w ten segment – przekonywała dr Magdalena Tomaszewska- -Bolałek podczas konferencji „Edukacyjna rola turystyki kulinarnej w rozwoju regionalnym” zorganizowanej przez Szkołę Główną Turystyki i Hotelarstwa Vistula. To dobry moment na przygotowanie spójnej strategii oraz działania informacyjne.
Pandemia nie jest okolicznością sprzyjającą rozważaniom o turystyce. Nauka musi jednak wybiegać dalej i spoglądać w przyszłość. Turystyka jest potrzebą człowieka. Nawet jeśli dziś ograniczamy nasze apetyty, przyjdzie czas, że znów wyruszymy w podróż. Modele turystyki mogą się zmienić, ale niektóre trendy z nami zostaną, w tym turystyka kulinarna. To jedna z najatrakcyjniejszych form rekreacji, ale także jedna z droższych. O jej walorach, znaczeniu i przyszłości mówili uczestnicy międzynarodowej konferencji „Edukacyjna rola turystyki kulinarnej w rozwoju regionalnym”, którą zorganizowała Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula.
Świat od kuchni – liczą się emocje
Coraz więcej ludzi zwiedza świat od kuchni. Jest dla nich ważne i intrygujące nie tylko to, co jedzą, ale także jak i z kim biesiadują. Turyści kulinarni poszukują naturalnych, świeżych i doskonałej jakości produktów, smaków, zapachów, obyczajów i tradycji. Chcą zasmakować czegoś wyjątkowego
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl