Będzie ciężka bez względu na pogodę. Sezon zimowy 2020/2021 na pewno będzie inny niż wszystkie, jakie dotychczas przeżyła branża turystyczna. Śmiało można powiedzieć, że będzie wręcz najgorszy. Tej zimy większość przedsiębiorców nie będzie walczyła o jak największe zyski, ale o przetrwanie.
Od 28 grudnia do 17 stycznia wprowadzamy kwarantannę narodową. Zamykamy hotele, zamykamy stoki. Zamykamy galerie handlowe, oprócz tych sklepów, które zapewniają zaspokojenie podstawowych potrzeb – powiedział minister zdrowia Adam Niedzielski. Niestety sezon zimowy w zasadzie skończył się, zanim się zaczął. Właściciele i zarządcy stacji narciarskich rozpoczęli działalność, inwestując duże pieniądze w przygotowanie stoków. I teraz, kiedy już za kilka dni miał rozpocząć się wysoki sezon, stacje na
KOSZTY JUŻ PONIESIONE
Na ironię zakrawa fakt, że zarządzający ośrodkami narciarskimi ponieśli dodatkowe koszty, aby sprostać wymogom sanitarnym, jakie postawiono przed nimi, zgadzając się na otwarcie. – Uruchomienie ośrodka to olbrzymi koszt, a w tym roku dodatkowo przygotowaliśmy się do nowych zasad sanitarnych. Tylko koszt wydrukowania rozmaitych oznaczeń to już spora suma – zauważa Grzegorz Lenartowicz, koordynator ds. projektów specjalnych Słotwiny Arena. – Do tego dla klientów, którzy zakupią odpowiedni karnet, przygotowaliśmy specjalne kominy z powłoką antywirusową, by poprawić ich bezpieczeństwo. To również sporo kosztowało – dodaje
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl