Pobudzenie niemieckiej turystyki przyjazdowej – Kolejny krok Open Data – Wykorzystanie formatów wirtualnych – Zwiększone wykorzystanie smart service, jak sztuczna inteligencja (AI), wirtualna rzeczywistość (VR) czy mieszana rzeczywistość (MR).
Dzięki strategii naprawczej dla turystyki przyjazdowej opartej na badaniach rynku, Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) zintensyfikowała komunikację z klientami, wykorzystując instrumenty cyfrowe. W centrum uwagi znalazła się świadomość marki i inspiracje. DZT konsekwentnie wykorzystuje możliwości cyfrowe na różnych etapach komunikacji z klientem – od kampanii poświęconej empatii, którą przeprowadzono na rynkach międzynarodowych w okresie pierwszego lockdownu, przez wirtualne wydarzenia i warsztaty dla branży turystycznej, aż po kampanie produktowe, interfejsy konwersacyjne, zastosowanie sztucznej inteligencji (np. chatboty), uczenie maszynowe czy analizy przyszłości. Wraz z regionalnymi organizacjami marketingu turystycznego oraz wieloma innymi partnerami DZT prowadzi projekt Open Data i dąży do innowacyjnego i odpowiedzialnego wykorzystywania danych
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl