Google umożliwił hotelom i biurom turystycznym na całym świecie bezpłatne wyświetlanie swoich ofert i linków do rezerwacji hoteli na stronie google.com/travel.
Dzięki dostępowi do szerszego zakresu ofert i cen hoteli użytkownicy będą mieli większy wybór podczas planowania podróży oraz podejmowania decyzji dotyczących rezerwacji noclegów. Natomiast dla wszystkich hoteli i biur podróży zmiana ta oznacza nowy, bezpłatny sposób dotarcia do potencjalnych klientów. W przypadku obecnych reklamodawców bezpłatne linki do rezerwacji mogą zwiększyć zasięg istniejących kampanii reklamowych. Partnerzy, którzy już uczestniczą w Hotel Prices API i Hotel Ads, nie muszą podejmować żadnych dalszych działań, aby pojawiać się w bezpłatnych linkach do rezerwacji, a każdy nowy hotel lub biuro podróży może skorzystać z funkcji za pośrednictwem swojego konta Hotel Center. Aktualizacja jest częścią projektu Google, który ma zapewnić użytkownikom dostęp do wszystkich dostępnych dla nich ofert, zapewniając firmom bezpłatne i łatwe sposoby nawiązywania kontaktu z użytkownikami w Google.