W hotelu Courtyard by Marriott w Katowicach odbył się kolejny niemiecki workshop dla branży turystycznej. Po raz pierwszy od lockdownu Niemiecka Centrala Turystyki spotkała się na rynku lokalnym, aby wymienić się wiedzą i doświadczeniami, a także omówić nowe możliwości współpracy.
Odbudowa turystyki po pandemii to główne wyzwanie w nadchodzących latach dla branży polskiej i niemieckiej. – Nasze kampanie „German.Local.Culture.”, „Niemcy – blisko i bezpiecznie” (turystyka przygraniczna) oraz „FeelGood” (zrównoważony rozwój) doskonale wypełniają potrzeby polskiego rynku. Bliska odległość od Polski i świetna infrastruktura zwiększają poczucie bezpieczeństwa i dają możliwość podjęcia krótkoterminowej decyzji o wyjeździe. Wszystkie te elementy dają nadzieję na szybką odbudowę ruchu turystycznego między naszymi krajami – stwierdził Tomasz Pędzik, dyrektor Biura Niemieckiej Centrali Turystyki w Polsce. Potencjał rynku południowej Polski dostrzegło w tym roku siedmiu niemieckich partnerów, którzy swoją ofertę przedstawili ponad 30
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl