Turystyka zmienia się wraz z nowymi generacjami wchodzącymi na rynek. Zwyczajami i preferencjami zwykle znacznie różnią się od poprzedników, nawet jeśli różnica wieku nie jest duża. Nad podróżnymi z pokolenia Z pochylili się eksperci z wyszukiwarki Kiwi.com.
Pokolenie Z (zoomersi, post-millenialsi) to osoby urodzone między 1997 a 2003 r. Dorastający w dobie postępu technologicznego i powszechnego dostępu do internetu, wyróżniają się podejściem do życia niemal w każdej dziedzinie. Kupowanie zastąpili co-sharingiem lub pożyczaniem, w pracy cenią równowagę między życiem zawodowym i prywatnym, a system wartości zmienili z „mieć” na „być”. Jak podróżuje pokolenie zoomersów? Kiwi.com, jedna z czołowych firm technologicznych w branży turystycznej, regularnie przygląda się i bada pr
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl