Wizerunek Niemiec jako silnej marki wspomaga odbudowę turystyki przyjazdowej, zdewastowanej przez pandemię. Niemcy zajmują pierwsze miejsce w Nation Brands Index, a poziom zagranicznych rezerwacji w hotelach wraca do wielkości sprzed pandemii.
Niemiecka branża turystyczna odnotowuje znaczący wzrost zainteresowania wśród turystów z zagranicy. Ten trend jest zgodny z rezultatami najnowszego badania wizerunku Niemiec na świecie. Platforma Site Minder's World Hotel Index odnotowała w październiku 2021 r. udział gości zagranicznych w rezerwacjach pokoi w hotelach niemieckich na poziomie 30,8 proc. w 400 globalnych kanałach rezerwacji hotelowych. Wedle tych informacji udział turystyki przyjazdowej w tych kanałach powrócił do poziomu sprzed kryzysu. Jednocześnie światowy lider w branży badań rynku, biuro Ipsos, ogłosiło właśnie, że Niemcy po raz kolejny zajęły pierwsze miejsce w renomowanym rankingu marek narodowych Anholt-Ipsos Nation Brands Index 2021. Kanada (70,64 pkt) i Japonia (70,52 pkt) uplasowały się kolejn
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl