Ya man! Jamajka, perła Karaibów, wzmacnia swoją obecność na polskim rynku turystycznym.
Jamaica Tourist Board (JTB) jest obecnie reprezentowana na rynku polskim przez TMR International s.r.o., renomowaną czeską firmę PR & marketing. Osobą reprezentującą Jamajkę w Polsce jest Katarzyna Mańczyk. Jamajka jako trzecia co do wielkości wyspa na Karaibach, obfituje we wszelkiego rodzaju atrakcje dla turystów: białe piaszczyste plaże, bujną tropikalną roślinność, góry, rzeki, rdzenną faunę i florę, wodospady i jaskinie. Jamajka ma bardzo dobrze rozwiniętą infrastrukturę turystyczną – od luksusowych kurortów, hoteli rodzinnych, hoteli butikowych i pensjonatów po pola golfowe oraz szeroki wybór atrakcji. Jamaica Tourist Board, założona w 1955 r., jest krajową agencją turystyczną i podlega Ministerstwu Turystyki Jamajki. Jest odpowiedzialna za globalną promocję turystyczną Jamajki. Główna siedziba JTB znajduje się w stolicy kraju, Kingston. Dodatkowo JTB ma biura w Montego Bay, Miami, Toronto oraz w Londynie. Jest również reprezentowana w Berlinie, Barcelonie, Rzymie, Amsterdamie, Mumbaju i Paryż