Sopocka Organizacja Turystyczna opublikowała podsumowanie ubiegłego rynku na rynku konferencyjnym w tym nadmorskim kurorcie. Zestawienie jest szczególnie ciekawe w związku z tym, że segment spotkań wciąż ma problemy, by powrócić do dawnych obrotów.
Niestety nie mamy danych z lat poprzednich, co nie daje nam dobrego punktu odniesienia, niemniej jednak interesujące jest zobaczyć, jak wygląda sytuacja tego segmentu w tak znanym nadmorskim mieście. Jak się okazuje, w 2022 r. w kurorcie odbyło się łącznie 338 spotkań i wydarzeń o charakterze biznesowym, w których uczestniczyło prawie 84 tys. osób. – Należy pamiętać, że w zestawieniu uwzględnione zostały wyłącznie wydarzenia z udziałem grup liczących 50 i więcej osób – mówi Bartłomiej Barski, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej. – Ponad 80 proc. z tych 338 spotkań zostało zorganizowanych w hotelach, pozostałe m.in. w leżącej na granicy Sopotu i Gdańska Ergo Arenie czy sopockim Hipodromie – dodaje.
PIERWSZE BADANIE
Jak, w skali 37-tysięcznego miasta i na tle dużej konkurencji ze strony innych ośrodków miejskich z bogatą infrastrukturą konferencyjną, wypadł Sopot? – Czas pokaże. Po raz pierwszy udało nam się zebrać dane na taką skalę. Od tej pory zamierzamy regularnie pozyskiwać takie informacje od naszych partnerów, by móc realnie
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl