W 2022 r. Grupa eSky, właściciel platformy do organizacji podróży, zanotowała rekordowe w historii spółki wyniki finansowe. Wzrost zysku EBITDA o niemal połowę i sprzedaż wyższą o 78 proc . względem 2021 r. firma zawdzięcza dynamicznie rosnącym przychodom na rynkach Europy, w szczególności Europy Środkowo- -Wschodniej. Z roku na rok coraz szybciej zwiększa się również liczba nowych klientów – z 2,2 mln w 2021 r. do 3,1 mln w 2022 r.
Wartość sprzedaży Grupy eSky za 2022 r. wyrażona wskaźnikiem Total Transaction Value (TTV) wzrosła o 78 proc. w porównaniu z 2021 r. i wyniosła 2,9 mld zł. To również o 11 proc. lepiej niż w 2019 r. – najlepszym finansowo okresie dla firmy przed pandemią. Z kolei zysk EBITDA za 2022 r. poszybował w górę o 42 proc., dając wynik 90,2 mln zł. Ponadto w zeszłym roku aż 3,1 mln osób, w tym 1,2 mln mieszkańców Europy Środkowo- Wschodniej, zaplanowało swoje podróże z eSky, a tempo prz
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl