Ostatnia dekada na rynku turystycznym była pełna zmian: zarówno technologicznych, społecznych, jak i ekonomicznych. Polacy zupełnie inaczej podchodzą do planowania podróży. Mocną pozycję ugruntowały sobie platformy rezerwacyjne. Właśnie mija 10 lat od debiutu portalu Travelist.pl. Dziś ma on blisko 6 mln zarejestrowanych użytkowników i jest turystycznym liderem reklamowym w internecie, wychodzącym naprzeciw potrzebom wypoczynkowym klientów z segmentu comfort.
Swój jubileusz Travelist.pl obchodził 30 marca w warszawskiej Fabryce Norblina. W uroczystych obchodach wzięli udział przedstawiciele marki, branży turystycznej, partnerzy biznesowi oraz dziennikarze. Podczas gali z okazji 10-lecia uhonorowano też wybrane obiekty współpracujące z portalem, przyznając statuetki Travelist Hotel Star w 12 kategoriach tematycznych. Nie zabrakło również Nagrody Gości, wręczanej na podstawie głosów internautów. Partnerem gali rozdania nagród był Athlon Car Lease Polska, lider na rynku leasingu samochodów. Portal regularnie opracowuje także rankingi atrakcji turystycznych oraz publikuje inspirujące materiały we własnym Magazynie Travelist, wyzna
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl