Jak wygląda sytuacja w branży event marketingu? Okazuje się, że jak na burzliwe czasy całkiem dobrze. Do tego specjaliści patrzą w przyszłość z optymizmem, choć pewne zmiany w preferencjach klientów są już widoczne – m.in. to wynika z raportu „Event marketing 2022/2023. Wyzwania przemysłu spotkań i wydarzeń w niepewnych czasach”.
Platforma MeetingPlanner.pl przeprowadziła wraz partnerami badanie mające pokazać, jak ten sektor działa w niepewnych czasach i jak optymalnie z tego narzędzia korzystać. Na podstawie wyników badania przeprowadzonego wśród docelowych klientów (reprezentujących korporacje, małe i średnie przedsiębiorstwa, instytucje i stowarzyszenia) powstał raport, który prezentuje, jak różnej wielkości firmy z różnych branż obecne na polskim rynku podchodzą do event marketingu, w jaki sposób może on wspierać marki w obecnych czasach oraz jakie cele biznesowe, jakimi metodami pomaga skutecznie realizować. Okazuje się, że w ogólnej perspektywie kondycja event marketingu, pomimo funkcjonowania w zmiennych, niepewnych warunkach kryzysowych od ponad trzech lat, jest silna, a – biorąc pod uwagę plany firm – w 2023 r. powinna być dobra. DROGI, ALE SKUTECZNY Jak wynika z przeprowadzonego badania, event marketing choć niewątpliwie drogi i mający ograniczony zasięg, jest oceniany jako bardzo skuteczne narzędzie.
W rankingu narzędzi komunikacji ma
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl