Niesłabnącą popularnością cieszy się Morze Śródziemne, głównie dzięki dobrej pogodzie
i rozwiniętej infrastrukturze turystycznej. Prawie 40 proc. użytkowników wybiera się tam na wakacje, z czego 14,3 proc. spędza wakacje w Hiszpanii, wybierając najczęściej Barcelonę (34 proc.), Madryt (26 proc.), Malagę (13 proc.) i Majorkę (5 proc.)
- wynika z raportu serwisu FRU.PL dotyczącego wakacyjnych wyjazdów Polaków.
Chętnie odwiedzane są również Włochy (9,2 proc.), przede wszystkim Rzym, Mediolan i Wenecję. Do Francji wybiera się 6,4 proc. turystów, z czego 80 proc. odwiedzi Paryż. Stałą popularnością już od wielu lat cieszą się Grecja, Bułgaria, Portugalia i Chorwacja. Mimo niskiego kursu brytyjskiej waluty 23,9 proc. klientów serwisu wybiera się na wakacje do Wielkiej Brytanii, głównie w celach zarobkowych.
Więcej turystów niż do tej pory uda się na wakacje do krajów egzotycznych: Chin, Kuby, Indii i Tajlandii. Średnia długość pobytu to nieco ponad dwa tygodnie, choć aż 19 proc. klientów wyjeżdża na ponad 3 tygodnie. Większość (60,5 proc.) wybiera tradycyjnego przewoźnika, a na podróż samolotem wydaje średnio 924 zł. Pokoje rezerwuję się najczęściej w hotelach trzy- i czterogwiazdkowych.
i rozwiniętej infrastrukturze turystycznej. Prawie 40 proc. użytkowników wybiera się tam na wakacje, z czego 14,3 proc. spędza wakacje w Hiszpanii, wybierając najczęściej Barcelonę (34 proc.), Madryt (26 proc.), Malagę (13 proc.) i Majorkę (5 proc.)
- wynika z raportu serwisu FRU.PL dotyczącego wakacyjnych wyjazdów Polaków.
Chętnie odwiedzane są również Włochy (9,2 proc.), przede wszystkim Rzym, Mediolan i Wenecję. Do Francji wybiera się 6,4 proc. turystów, z czego 80 proc. odwiedzi Paryż. Stałą popularnością już od wielu lat cieszą się Grecja, Bułgaria, Portugalia i Chorwacja. Mimo niskiego kursu brytyjskiej waluty 23,9 proc. klientów serwisu wybiera się na wakacje do Wielkiej Brytanii, głównie w celach zarobkowych.
Więcej turystów niż do tej pory uda się na wakacje do krajów egzotycznych: Chin, Kuby, Indii i Tajlandii. Średnia długość pobytu to nieco ponad dwa tygodnie, choć aż 19 proc. klientów wyjeżdża na ponad 3 tygodnie. Większość (60,5 proc.) wybiera tradycyjnego przewoźnika, a na podróż samolotem wydaje średnio 924 zł. Pokoje rezerwuję się najczęściej w hotelach trzy- i czterogwiazdkowych.