Grupa Dobry Hotel – w procesie całościowego rebrandingu – wprowadza na rynek własną markę dla hoteli i obiektów. Będą one funkcjonować pod nazwą Destigo Hotels.
Nowa marka konsumencka i identyfikacja wizualna odzwierciedla walory i potencjał obiektów, którymi zarządza Dobry Hotel. To także element planowanej ekspansji zagranicznej firmy. Prace nad projektem trwały ponad dwa lata. Poprzedzone zostały wnikliwą analizą, wewnętrznymi konsultacjami, warsztatami i badaniami rynku.
– Jeszcze trzy lata temu Grupa Dobry Hotel zarządzała 11 hotelami – dziś to już 23 obiekty, w tym hotele o unikatowych walorach historycznych, architektonicznych i światowym poziomie designu. Konieczne zatem stało się stworzenie nowego wizerunku grupy, który oddawać będzie wyjątkowość naszej oferty. Zdecydowaliśmy się na niezwykle ambitny projekt całościowej zmiany, obejmującej stworzenie nowej marki wraz z komplementarnym systemem identyfikacji wizualnej, odpowiadającej światowym trendom i poziomowi marek globalnych. Zmiany obejmą szeroki obszar komunikacji – od nowych logotypów większości naszych hoteli, przez nowe serwisy internetowe, materiały graficzne, komunikację digital, oznakowanie budynków, aż po zmianę nazwy i identyfikacji naszego programu lojalnościowego, który funkcjonować będzie pod nazwą Destigo More – mówi Marzena Szawarska-Niczko, dyrektor marketingu w Grupie Dobry Hotel.