Udany sezon letni i dobry wizerunek marki wzmacniają perspektywy niemieckiej turystyki przyjazdowej. W sierpniu zanotowano wzrost liczby noclegów o 5,7 proc., a według Nation Brands Index Niemcy mają najlepszy wizerunek marki w Europie w 2024 r.
Po analizie różnych źródeł danych Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) ocenia bardzo pozytywnie sezon letni w niemieckiej turystyce. Dotyczy to zarówno wskaźników ruchu turystycznego, jak i parametrów oceniających jakość turystyki u naszych zachodnich sąsiadów.
TRWAŁY TREND WZROSTOWY I WYNIKI PRAWIE JAK W REKORDOWYM ROKU
Według wstępnych informacji Federalnego Urzędu Statystycznego liczba noclegów gości zagranicznych wzrosła w sierpniu o 5,7 proc., do 10,1 mln, w porównaniu z analogicznym miesiącem ubiegłego roku. W głównych miesiącach urlopowych, od czerwca do sierpnia, turystyka przyjazdowa wzrosła łącznie o 8,1 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Oznacza to, że ożywienie w okresie wakacyjnym wynosi 98 proc. w porównaniu z dotychczas rekordowym rokiem 2019. Pozostałe wskaźnik
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl