Sztuczna inteligencja zrewolucjonizowała branżę turystyczną. Obecnie prawie każda firma zajmująca się turystyką korzysta z co najmniej jednej technologii opartej na sztucznej inteligencji. Innowacje, takie jak: przetwarzanie języka naturalnego (NLP), duże zbiory danych i głębokie uczenie się, również poprawiają jakość podróży.
Stwierdzenie „sztuczna inteligencja w turystyce i podróżach” odnosi się do korzystania z technologii AI w poprawianiu różnych aspektów branży turystycznej, w tym: obsługi klienta, planowania podróży, ustalania cen i prowadzenia marketingu. Sztuczna inteligencja analizuje ogromne ilości danych i dostarcza spersonalizowanych rekomendacji, automatyzuje rutynowe zadania i usprawnia procesy decyzyjne.
KORZYŚCI
Po zagłębieniu się w koncepcję sztucznej inteligencji w turystyce jasne się staje, że ta innowacyjna technologia ma znaczący potencjał dla branży. Integracja sztucznej inteligencji przyniosła transformacyjną zmianę w działaniu firm turystycznych przez liczne korzyści dla wszystkich zaangażowanych stron: konsumentów, sprzedawców detalicznych i pośredników. Aspekty jej użycia obejmują obszary od poprawy doświadczeń klientów po usprawnienie operacji i napędzanie wzrostu przychodów. Na wszystkich tych obszarach wprowadzenie AI okazało się przełomem. Ta technologia stała się niezbędnym narzędziem dla nowoczesnych firm turystycznych.
WADY
Pomimo entuzjastycznych opinii na temat sztucznej inteligencji w branży turystycznej
[...]Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl