Aż osiem nagród na międzynarodowych festiwalach, w tym ta najważniejsza – nagroda w rankingu CIFFT dla najlepszego na świecie spotu promującego miasto w 2024 r.
W Dolnośląskim Centrum Filmowym (DCF) 13 grudnia na gali Miasta Przygody (organizowanej przez Wrocławską Organizację Turystyczną ze wsparciem Urzędu Miejskiego Wrocławia) obecni byli członkowie i pracownicy WROt, pracownicy Wydziału Promocji Miasta i Turystyki w latach 2022-2024, członkowie Wrocławskiej Rady Turystyki, a także ekipa filmowa, która wyprodukowała spot będący osią kampanii turystycznej, partnerzy (m.in: zoo Wrocław, Aquapark Wrocław, Muzeum Narodowe we Wrocławiu) oraz zaproszeni goście.
– Przez ostatnie dwa lata Wrocław promował się oryginalną i nowoczesną kampanią Miasto Przygody. Pamiętam, jak wspólnie ogłaszaliśmy start kampanii w maju 2023 r.
– ten czas tak szybko upłynął. Gratuluję państwu ogromnego sukcesu kampanii, potwierdzonego w licznych nagrod
Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl