Zimowa kampania Tyrolu

Kampania Tirol Werbung opiera się na znanym sloganie „Always there for you” i podkreśla wyjątkowe relacje między rodzinami gospodarzy a ich gośćmi. W Tyrolu 92 proc. firm turystycznych to firmy rodzinne, co jest najwyższym wynikiem według międzynarodowych standardów.

rt 2025 01 275659

– Rodzinne firmy odgrywają kluczową rolę, ponieważ ucieleśniają autentyczną tyrolską gościnność dzięki swojej wieloletniej tradycji i osobistemu zaangażowaniu. Jest to wielokrotnie podkreślane w ankietach przeprowadzanych wśród gości – mówi Patricio Hetfleisch, szef marketingu w Tirol Werbung.

– Zwłaszcza w niepewnych czasach ludzie tęsknią za bliskością i bezpieczeństwem. To jest dokładnie to, czym emanują rodzinne firmy w Tyrolu, i wyrażamy to przesłanie w kampanii za pomocą różnych historii – dodaje Hetfleisch. W centrum zimowej kampanii znajduje się spot wizerunkowy i różne krótkie filmy wideo, które pokazują bliską więź między tyrolskimi gospodarzami a ich gośćmi. Tak samo jak w ubiegłym roku symbolem tej relacji i znakiem rozpoznawczym kampanii jest miś Pauli, pojawiający się w głównym spocie oraz wielu innych materiałach reklamowych. Miś symbolizuje hasło „Zawsze możesz na mnie liczyć” i ma przemawiać do grupy rodzin szukających relaksu.

Miś Pauli pojawia się także w familijnym filmie „De Club van Sinterklaas: Het Grote Sneeuwavontuur” (Klub świętego Mikołaja: Wielka śnieżna przygoda), który został w dużej mierze nakręcony nad tyrolskim jeziorem Achensee. Film jest obecnie wyświetlany w kinach w Holandii i Belgii. Aby podkreślić związek z kampanią zimową, spot wizerunkowy z Paulim jest pokazywany przed rozpoczęciem każdego filmu. Zimowa kampania obejmuje również krótki film, w którym młodzi ludzie dzielą się swoimi doświadczeniami związanymi z jazdą na nartach poza wyznaczonymi trasami. Opisują także trudne sytuacje, które udało im się opanować dzięki profesjonalnemu wsparciu przewodnika narciarskiego. Przewodnicy nie tylko przekazują wiedzę techniczną, ale także zapewniają dostęp do dziewiczych terenów i informacji na temat bezpieczeństwa. Zimową kampanię uzupełniają krótkie portrety wideo tyrolskich gospodarzy, którzy przed kamerą konfrontują się z internetowymi recenzjami swoich firm. Produkcja, która została w całości opracowana przez Tirol Werbung i zrealizowana z wybranymi partnerami z tyrolskiej branży filmowej, oferuje autentyczne spostrzeżenia. Pokazuje, jak gospodarze z branży hotelarskiej, gastronomicznej i sportów zimowych reagują na opinie gości oraz w jaki sposób są one odbierane i wykorzystywane w obiektach.