Polecamy 2

„Widzimy się w Sopocie”. Miasto zaprasza turystów po sezonie polska

Sopot rozpoczyna kampanię promocyjną, która ma zachęcić turystów z Polski i zagranicy do odwiedzania miasta poza tzw. „wysokim” sezonem. Kampania pod hasłem „Widzimy się w Sopocie” pokazuje kurort w jesienno-zimowej odsłonie z jego szerokimi możliwościami aktywnego i zrównoważonego wypoczynku. Pierwsze reklamy w ramach nowej kampanii pojawią się jeszcze w listopadzie.   Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Widzimy się w Sopocie…” i jego rozwinięcie o różne...

Sezon jesienny na finiszu hotele

Właściciele obiektów podsumowali jesień i liczą na więcej.     Mimo, że w Polsce mieliśmy do czynienia z piękną polską złotą jesienią, to nie był to sezon marzeń dla polskiej branży turystycznej. Ponad połowa właścicieli obiektów noclegowych ocenia sezon jesienny jako zły, natomiast około 32% ankietowanych odczuwa pewien niedosyt i zgodnie potwierdza, że mogłoby być nieco lepiej - wynika z ankiety przeprowadzonej przez Nocowanie.pl wśród partnerów na finiszu sezonu...

ALLinTOO w Łodzi za nami polska

W dniach 29–30 października 2024 r. w gościnnych progach Hotelu Ambasador Premium w Łodzi odbyła się VI edycja Międzynarodowego Workshopu Turystycznego ALLinTOO.   fot: Asia Wiśniewska Fotografie    Wydarzenie otworzyli ze strony organizatorów Michał Domański – właściciel magazynu „All Inclusive” i marki ALL Events & PR, Zuzanna Sprycha – prezeska Turystycznej Organizacji Otwartej (TOO), Tomasz Koralewski, prezes zarządu Łódzkiej Organizacji Turystycznej, a także Indrė...

30 edycja TT Warsaw Targi

Na przełomie listopada i grudnia, a dokładnie w dniach 29 listopada – 1 grudnia 2024, odbędą się po raz trzydziesty Międzynarodowe targi Turystyczne TT Warsaw.   Jest to kolejny rok kiedy TT Warsaw odbywa się w halach w podwarszawskim Nadarzynie. W roku ubiegłym zaprezentowało się 281 wystawców z 56 krajów, a ich ofertę obejrzało ponad 21 tysięcy zwiedzających. Jak co roku odbędą się imprezy towarzyszące i liczne prezentacje, zarówno te branżowe, jak i dla miłośników...

Booking.com nie może zabraniać usługodawcom swobodnego oferowania usług poza platformą hotele

Platforma najmu i usług turystycznych Booking.com od czwartku musi w pełni przestrzegać unijnych przepisów o rynkach cyfrowych (DMA) – poinformowała w czwartek KE. Oznacza to m.in. że serwis nie może już zobowiązywać hoteli i innych usługodawców do oferowania niższych cen tylko na platformie.   W maju tego roku KE uznała platformę Booking.com za tzw. strażnika dostępu, czyli firmę z dominującą pozycją na rynku usług pośrednictwa online, w ramach unijnych przepisów o rynkach...

Turystyka militarna nową specjalizacją Malty europa

Maltańska Organizacja Turystyczna, we współpracy z Heritage Malta oraz Commonwealth War Graves Association, ogłosiła otwarcie nowej specjalizacji turystycznej – turystyki militarnej.     Ta inicjatywa ma stać się nie tylko kolejnym elementem podkreślającym bogate i zróżnicowane portfolio turystyczne Malty i Gozo. Jej głównym celem jest zwiększenie świadomości na temat pokaźnego dziedzictwa wojskowego Malty. Ten nowy segment został oficjalnie zainaugurowany na Malcie podczas Weekendu...

Rekrutacja i ochrona zwierząt w jednym Wakacje touroperatorzy

Odznaczasz się odwagą tygrysa, masz inteligencję słonia albo działasz zwinnie jak lampart? - tymi sloganami Wakacje.pl, lider branży turystycznej, zachęca do aplikowania o pracę w nowej - zainspirowanej naturą - kampanii rekrutacyjnej!    W drugiej odsłonie naszej kampanii stworzonej z pomocą sztucznej inteligencji bohaterami są zwierzęta, które kojarzą się z silnymi, pozytywnymi cechami charakteru.  - W pierwszej, wiosennej akcji rekrutacyjnej wykorzystaliśmy motyw zabytków i...

Najnowszy numer Rynku Turystycznego Rynek Turystyczny

W najnowszym nu erze piszemy między innymi:     - Ministerstwo Sportu i Turystyki planuje podsumowanie finansów w turystyce i nową strategię dla branży.   - Konferencja Hotel Trends – czyli wszystko co ważne w hotelarstwie i nie tylko   - Gdzie i jak wybieramy się na długie weekendy...

Prawie 1,5 mln wyświetleń reklamy „GDAŃSK Autentycznie” polska

W październiku br. Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie prowadził intensywną kampanię promocyjną Gdańska skierowaną do odbiorców w Holandii. Została ona zrealizowana we współpracy z Gdańską Organizacją Turystyczną.   Przez dwa tygodnie kampania wygenerowała łącznie ponad 1,46 miliona wyświetleń reklamy oraz 261 tysięcy obejrzeń samego spotuza pośrednictwem platformy YouTube oraz partnerów Google Display Network. „Taki wynik potwierdza...

Rezerwacje na koniec roku badania rynku

Zbliża się długi weekend listopadowy, a już niedługo święta Bożego Narodzenia i sylwester. Polacy coraz intensywniej poszukują idealnych miejsc na odpoczynek. Dane z Nocowanie.pl wskazują, że zarówno góry, jak i polskie wybrzeże cieszą się dużą popularnością w obu terminach.     Coraz więcej Polaków decyduje się na wyjazd na święta i sylwestra, pragnąc przeżyć ten wyjątkowy czas w popularnych, jak i nieodkrytych miejscach. Niezależnie od wyboru – czy to Zakopane, zimowe...

Pierwsza strona | 1 / 88 >>


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail