Archiwum numerów
Aktualności
Prenumerata
O nas
Reklama
Kontakt
e-TURYSTYKA
5 kroków do udanej współpracy z klientem przy wdrożeniu systemu do automatyzacji komunikacji
2020-01-07
Każdej firmie rozpoczynającej współpracę z dostawcą technologii zależy na otrzymaniu rozwiązania spełniającego założone cele w jak najkrótszym czasie. ...
Amadeus utrzymuje wzrost
2019-12-02
W pierwszych dziewięciu miesiącach roku spółka Amadeus IT Group SA notowała stały wzrost wyników finansowych. Przyczyniły się do tego solidne wyniki operacyjne...
Chatbot w firmie co zrobić, by spełniał postawiony przed nim cel
2019-11-05
Chatboty znane są na świecie od blisko 60 lat. Przeszły długą drogę od ciekawostki naukowej, przez rozbudowane rozwiązania informatyczne dostępne na nielicznych...
SMS wciąż przydatny
2019-09-01
W dobie komunikatorów i mediów społecznościowych mogłoby się wydawać, że SMS wróci do punktu wyjścia, czyli prostego narzędzia komunikacji operatora z klientami...
Milion Polaków w Grecji
2019-05-06
Ponad milion polskich turystów odwiedziło Grecję w 2018 r. Polska awansowała na piąte miejsce w zestawieniu krajów, z których do Grecji przylatuje najwięcej osób...
Nowe potrzeby obsługi korporacji
2019-05-06
Jednym z wyzwań, jakie stoją obecnie przed globalnymi graczami na rynku systemów rezerwacyjnych, jest udostępnienie jak najszerszej oferty hotelowej. O ile w wypadku...
Aplikacje mobilne zwiększają identyfikację klientów z biurem podróży
2019-05-06
Klienci biznesowi chcą mieć sprawne i dostępne w każdej chwili narzędzie umożliwiające im kontrolę nad podróżą. 56 proc. podróżnych oczekuje informacji o...
Chatboty w branży turystycznej
2019-05-06
O chatbotach słyszeli chyba wszyscy. Niektórzy nawet się z nimi zetknęli, choć nie zawsze mieli tego świadomość. Tymczasem to narzędzie znajduje coraz...
Czego oczekiwać w podróżach służbowych
2019-04-03
Wbrew oczekiwaniom wielu osób pomimo rozwoju technologii komunikacyjnych, wideokonferencji itp. podróże służbowe wciąż są niezbędne i mają się dobrze. Jednak one...
Najciekawsze trendy na 2019 rok
2019-03-05
Wzrost rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji i większa rola rozszerzonej rzeczywistości. Według raportu przygotowanego przez Sabre Corporation we współpracy z...
Posts navigation
Starsze wiadomości
Nowsze wiadomości
SPIS TREŚCI
PRENUMERATA PAPIEROWA
PRENUMERATA CYFROWA
e-TURYSTYKA
/
Airbnb stawia na generatywną sztuczną inteligencję
e-TURYSTYKA
/
Jak turyści postrzegają sztuczną inteligencję
TARGI
/
POLBOAT Yachting Festival 2025 Rekord frekwencji i premier na wodzie
RAPORT
/
Turystyka w Polsce przebija rekordy sprzed pandemii
RAPORT
/
Między oszczędnością a marzeniami o dalekich podróżach
W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:
bok@pws-promedia.pl