• Archiwum numerów
  • Aktualności
  • Prenumerata
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
 




MARKETING

Meandry marketingu - mało pieniędzy i efektów
2013-11-30
O ponad 30 proc. spadły wydatki na promocję 15 miast, które wzięliśmy pod uwagę w analizie. Niektóre zmniejszyły swoje budżety nawet o 75 proc. Tylko nieliczne...

Zarabiać na marce
2013-08-27
Po co tak naprawdę budujemy markę miejsca? Aby mieć więcej turystów, inwestorów, nowych mieszkańców, a obecnym, aby żyło się lepiej. Tyle teorii. A jak jest w...

Dobry PR
2012-12-28
PR ma w Polsce zły PR. Nie oznacza to jednak, że gminy, miasta, regiony, a także znajdujące się na ich terenie atrakcje turystyczne o dobre relacje z mediami i...

Mazurskie pakiety
2012-11-26
Mazury – to obszar o potencjale rozwoju turystyki trudnym do przecenienia. Walory krajobrazowe, przyrodnicze i historyczne są atutem napędzającym rozwój regionu...

Zdobądź klienta angażującą treścią
2012-11-26
Czas na własne media i własną narrację, która jest skutecznym i angażującym narzędziem, choć wymaga więcej pracy i kreatywności niż tradycyjna reklama. W...

Rycerski biznes
2012-10-23
Dość długo imprezy rekonstrukcyjne bez względu na epokę uchodziły w oczach wielu ludzi za ekstrawagancką zabawę grupki zapaleńców. Stopniowo okazało się, że...

Organizator turystyki a ekologiczny event
2012-10-23
Organizatorzy turystyki stają często przed niełatwym wyzwaniem stworzenia od A do Z ciekawego wydarzenia dla firmy/instytucji/organizacji. I jak to w życiu, jedne...

Marka regionu. To możliwe?
2012-10-23
Wzorem miast i gmin, także województwa starają się zbudować swoje regionalne marki. Tylko, czy istnieje realna szansa, aby zbudować spójną i wiarygodną markę dla...

Magia cyfrowej reklamy
2012-09-24
Digital OOH (out-of-home), czyli cyfrowa dystrybucja multimedialnych treści poprzez sieć ekranów, to nowoczesne rozwiązanie, które przyciąga uwagę odbiorców i...

Ekologiczny team building, jako szansa dla turystyki i przyrody
2012-08-31
„Firmowe wyjazdy za miasto zakrapiane alkoholem czy survivalowe imprezy integracyjne przechodzą do lamusa. Nadchodzi nowa moda: wspólne sadzenie drzewek, kwiatów, a...

Posts navigation

Starsze wiadomości




TARGI
/ 100 tys. uczestników berlińskich targów ITB
 
TARGI
/ Market Tour – miejsce pełne inspiracji do podróży
 
PREZENTACJE
/ Davos-Klosters: królewskie narty
 
TARGI
/ VII edycja ALLinTOO w Katowicach
 
RAPORT
/ Udany rok na niebie
 
O NAS
PARTNERZY
FACEBOOK
TWITTER
LINKED
KONTAKT
ARCHIWUM
PRENUMERATA
REKLAMA
POLITYKA PRYWATNOŚCI
NASZE SERWISY
ProMedia
Akademia Hotelarza
Pracuj w Horeca
Hotel Trends
Hotel Investment Trends
NASZE PORTALE
Restauracja
Rynek Turystyczny
Polski Jubiler
Nowoczesna Stacja Paliw

W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:

bok@pws-promedia.pl