Archiwum numerów
Aktualności
Prenumerata
O nas
Reklama
Kontakt
MARKETING
Meandry marketingu - mało pieniędzy i efektów
2013-11-30
O ponad 30 proc. spadły wydatki na promocję 15 miast, które wzięliśmy pod uwagę w analizie. Niektóre zmniejszyły swoje budżety nawet o 75 proc. Tylko nieliczne...
Zarabiać na marce
2013-08-27
Po co tak naprawdę budujemy markę miejsca? Aby mieć więcej turystów, inwestorów, nowych mieszkańców, a obecnym, aby żyło się lepiej. Tyle teorii. A jak jest w...
Dobry PR
2012-12-28
PR ma w Polsce zły PR. Nie oznacza to jednak, że gminy, miasta, regiony, a także znajdujące się na ich terenie atrakcje turystyczne o dobre relacje z mediami i...
Mazurskie pakiety
2012-11-26
Mazury – to obszar o potencjale rozwoju turystyki trudnym do przecenienia. Walory krajobrazowe, przyrodnicze i historyczne są atutem napędzającym rozwój regionu...
Zdobądź klienta angażującą treścią
2012-11-26
Czas na własne media i własną narrację, która jest skutecznym i angażującym narzędziem, choć wymaga więcej pracy i kreatywności niż tradycyjna reklama. W...
Rycerski biznes
2012-10-23
Dość długo imprezy rekonstrukcyjne bez względu na epokę uchodziły w oczach wielu ludzi za ekstrawagancką zabawę grupki zapaleńców. Stopniowo okazało się, że...
Organizator turystyki a ekologiczny event
2012-10-23
Organizatorzy turystyki stają często przed niełatwym wyzwaniem stworzenia od A do Z ciekawego wydarzenia dla firmy/instytucji/organizacji. I jak to w życiu, jedne...
Marka regionu. To możliwe?
2012-10-23
Wzorem miast i gmin, także województwa starają się zbudować swoje regionalne marki. Tylko, czy istnieje realna szansa, aby zbudować spójną i wiarygodną markę dla...
Magia cyfrowej reklamy
2012-09-24
Digital OOH (out-of-home), czyli cyfrowa dystrybucja multimedialnych treści poprzez sieć ekranów, to nowoczesne rozwiązanie, które przyciąga uwagę odbiorców i...
Ekologiczny team building, jako szansa dla turystyki i przyrody
2012-08-31
„Firmowe wyjazdy za miasto zakrapiane alkoholem czy survivalowe imprezy integracyjne przechodzą do lamusa. Nadchodzi nowa moda: wspólne sadzenie drzewek, kwiatów, a...
Posts navigation
Starsze wiadomości
SPIS TREŚCI
PRENUMERATA PAPIEROWA
PRENUMERATA CYFROWA
TARGI
/
Międzynarodowe Targi Turystyki 2025
TARGI
/
100 tys. uczestników berlińskich targów ITB
TARGI
/
38. edycja Meet the Bidder
PREZENTACJE
/
Davos-Klosters: królewskie narty
TARGI
/
Market Tour – miejsce pełne inspiracji do podróży
W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:
bok@pws-promedia.pl