Archiwum numerów
Aktualności
Prenumerata
O nas
Reklama
Kontakt
MARKETING I PROMOCJA
Księstwo Świdnicko-Jaworskie – prawdziwa kopalnia wrażeń
2022-07-11
Okolice Świdnicy i Jawora to miejsca wyjątkowe, oferujące turystom atrakcje na najwyższym poziomie. W czerwcu dziennikarze turystyczni mieli okazję na miejscu...
Od reklamy do PR i mobile
2012-01-23
Robert Stępowski,niezależny ekspert marketingu miejsc, współautor „Marketingowego Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego”. Po sześciu latach prosperity, w czasie...
Produkt turystyczny i jego promocja
2011-02-22
Termin ten pojawił się w Polsce w XXI wieku. Statystyczny Kowalski o nim nigdy nie słyszał, za to zrobił furorę wśród fachowców z branży.Oprodukcie turystycznym...
Podlaski regres − analiza
2011-02-22
Dr Kazimierz Niewiadomski Wyższa Szkoła Menedżerska w Białymstoku Wydział Turystyki i RekreacjiW Strategii rozwoju województwa podlaskiego realizowanej w ostatnim...
Polska na ITB – intrygująco i nowocześnie
2011-01-16
Biała kostka mieszcząca się w dłoni, która symbolizuje Polskę. Sympatyczne stwory uśmiechające się do przechodniów na ulicach Berlina. Najnowocześniejsze...
Po co nam PR?
2010-12-14
Marcin Roszkowski Ciszewski Public Relations – jedna z największych i najbardziej doświadczonych agencji PR na rynku. Posiada najbardziej rozbudowany dział...
Małopolska vs Śląskie – pojedynek na wizerunek
2010-11-19
Aneta PawłowskaArtykuł napisany na podstawie pracydyplomowej pt. Kampanie promocyjnejako sposób kształtowania wizerunkuregionów turystycznych na...
Kto sięga po Rynek i jak go ocenia? - analiza czytelnictwa
2010-04-13
Nasz miesięcznik wybierają zwłaszcza osoby młode, przeważnie z ponad średnim wykształceniem, a lwią ich część stanowią właściciele i kadra kierownicza firm...
Przedsprzedaże i wyprzedaże..
2010-01-19
Do ubiegłego roku popularność ofert first minute w Polsce wyraźnie rosła. Niestety ten bardzo dobry dla touroperatorów trend został zatrzymany. Interesujące jest...
Metropolia nad wodą czyli miasto jako marka
2009-11-18
Co czyni miasta atrakcyjnymi turystycznie? Nie każde miasto jest przecież położone malowniczo, nie każde może pochwalić się słynnymi muzeami, ciekawą...
Posts navigation
Starsze wiadomości
SPIS TREŚCI
PRENUMERATA PAPIEROWA
PRENUMERATA CYFROWA
HOTELE
/
Jak odpowiedzieć na potrzeby klientów
RAPORT
/
W roli głównej: wyjątkowe miejsce
TARGI
/
65-lecie Stowarzyszenia Polsko-Amerykańskich Agentów Turystycznych
TARGI
/
Market Tour – miejsce pełne inspiracji do podróży
TARGI
/
100 tys. uczestników berlińskich targów ITB
W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:
bok@pws-promedia.pl