• Archiwum numerów
  • Aktualności
  • Prenumerata
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
 




MARKETING I PROMOCJA

Księstwo Świdnicko-Jaworskie – prawdziwa kopalnia wrażeń
2022-07-11
Okolice Świdnicy i Jawora to miejsca wyjątkowe, oferujące turystom atrakcje na najwyższym poziomie. W czerwcu dziennikarze turystyczni mieli okazję na miejscu...

Od reklamy do PR i mobile
2012-01-23
Robert Stępowski,niezależny ekspert marketingu miejsc, współautor „Marketingowego Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego”. Po sześciu latach prosperity, w czasie...

Produkt turystyczny i jego promocja
2011-02-22
Termin ten pojawił się w Polsce w XXI wieku. Statystyczny Kowalski o nim nigdy nie słyszał, za to zrobił furorę wśród fachowców z branży.Oprodukcie turystycznym...

Podlaski regres − analiza
2011-02-22
Dr Kazimierz Niewiadomski Wyższa Szkoła Menedżerska w Białymstoku Wydział Turystyki i RekreacjiW Strategii rozwoju województwa podlaskiego realizowanej w ostatnim...

Polska na ITB – intrygująco i nowocześnie
2011-01-16
Biała kostka mieszcząca się w dłoni, która symbolizuje Polskę. Sympatyczne stwory uśmiechające się do przechodniów na ulicach Berlina. Najnowocześniejsze...

Po co nam PR?
2010-12-14
Marcin Roszkowski Ciszewski Public Relations – jedna z największych i najbardziej doświadczonych agencji PR na rynku. Posiada najbardziej rozbudowany dział...

Małopolska vs Śląskie – pojedynek na wizerunek
2010-11-19
Aneta PawłowskaArtykuł napisany na podstawie pracydyplomowej pt. Kampanie promocyjnejako sposób kształtowania wizerunkuregionów turystycznych na...

Kto sięga po Rynek i jak go ocenia? - analiza czytelnictwa
2010-04-13
Nasz miesięcznik wybierają zwłaszcza osoby młode, przeważnie z ponad średnim wykształceniem, a lwią ich część stanowią właściciele i kadra kierownicza firm...

Przedsprzedaże i wyprzedaże..
2010-01-19
Do ubiegłego roku popularność ofert first minute w Polsce wyraźnie rosła. Niestety ten bardzo dobry dla touroperatorów trend został zatrzymany. Interesujące jest...

Metropolia nad wodą czyli miasto jako marka
2009-11-18
Co czyni miasta atrakcyjnymi turystycznie? Nie każde miasto jest przecież położone malowniczo, nie każde może pochwalić się słynnymi muzeami, ciekawą...

Posts navigation

Starsze wiadomości




TARGI
/ 100 tys. uczestników berlińskich targów ITB
 
TARGI
/ Market Tour – miejsce pełne inspiracji do podróży
 
PREZENTACJE
/ Davos-Klosters: królewskie narty
 
TARGI
/ VII edycja ALLinTOO w Katowicach
 
RAPORT
/ Udany rok na niebie
 
O NAS
PARTNERZY
FACEBOOK
TWITTER
LINKED
KONTAKT
ARCHIWUM
PRENUMERATA
REKLAMA
POLITYKA PRYWATNOŚCI
NASZE SERWISY
ProMedia
Akademia Hotelarza
Pracuj w Horeca
Hotel Trends
Hotel Investment Trends
NASZE PORTALE
Restauracja
Rynek Turystyczny
Polski Jubiler
Nowoczesna Stacja Paliw

W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:

bok@pws-promedia.pl