• Archiwum numerów
  • Aktualności
  • Prenumerata
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
 






MARKETING I PROMOCJA

Polskę promować razem
2008-06-26
Promocja Polski jest zagadaniem szeroko dyskutowanym. Medialne kampanie, spoty w zachodnich telewizjach to tylko jej niewielka, choć najbardziej widoczna część. Nie...

Product placement i inne formy reklamy w branży turystycznej
2008-04-20
Definicja Reklama to nic innego jak informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Celem reklamy jest skłonienie potencjalnego klienta do nabycia lub korzystania z...

Czy PR może zdziałać cuda?
2008-03-20
Różne oblicza kampanii public relations polskich miast Podstawą sukcesu miast - co w znaczeniu turystycznym oznacza zwiększenie liczby przyjazdów - jest ich promocja...

Posts navigation

Nowsze wiadomości




RAPORT
/ Wakacje 2025 – dokąd i za ile
 
e-TURYSTYKA
/ Trendy w podróżach według raportu Revolut 2024
 
TARGI
/ Frankonia – region wielu możliwości zaprezentowanyw Warszawie
 
HOTELE
/ Optymistyczna wiosna w hotelach
 
TARGI
/ Meet the Bidder – globalne inspiracje MICE
 
O NAS
PARTNERZY
FACEBOOK
TWITTER
LINKED
KONTAKT
ARCHIWUM
PRENUMERATA
REKLAMA
POLITYKA PRYWATNOŚCI
NASZE SERWISY
ProMedia
Akademia Hotelarza
Pracuj w Horeca
Hotel Trends
Hotel Investment Trends
NASZE PORTALE
Restauracja
Rynek Turystyczny
Polski Jubiler
Nowoczesna Stacja Paliw

W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:

bok@pws-promedia.pl