Archiwum numerów
Aktualności
Prenumerata
O nas
Reklama
Kontakt
MARKETING I PROMOCJA
Polskę promować razem
2008-06-26
Promocja Polski jest zagadaniem szeroko dyskutowanym. Medialne kampanie, spoty w zachodnich telewizjach to tylko jej niewielka, choć najbardziej widoczna część. Nie...
Product placement i inne formy reklamy w branży turystycznej
2008-04-20
Definicja Reklama to nic innego jak informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Celem reklamy jest skłonienie potencjalnego klienta do nabycia lub korzystania z...
Czy PR może zdziałać cuda?
2008-03-20
Różne oblicza kampanii public relations polskich miast Podstawą sukcesu miast - co w znaczeniu turystycznym oznacza zwiększenie liczby przyjazdów - jest ich promocja...
Posts navigation
Nowsze wiadomości
SPIS TREŚCI
PRENUMERATA PAPIEROWA
PRENUMERATA CYFROWA
HOTELE
/
Jak odpowiedzieć na potrzeby klientów
RAPORT
/
W roli głównej: wyjątkowe miejsce
TARGI
/
65-lecie Stowarzyszenia Polsko-Amerykańskich Agentów Turystycznych
TARGI
/
Market Tour – miejsce pełne inspiracji do podróży
TARGI
/
100 tys. uczestników berlińskich targów ITB
W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:
bok@pws-promedia.pl