Archiwum numerów
Aktualności
Prenumerata
O nas
Reklama
Kontakt
MARKETING
Niedookreślone idee
2012-08-31
Co kryje się pod marketingową big ideą wielu miast i gmin? Kto rozumie hasła promocyjne i jak one same określają tożsamość danej miejscowości? Wielu marketerów i...
Budować markę czy chodnik?
2012-07-25
Tak jak wojna postu z karnawałem, tak przeciąganie budżetu między promocją a inwestycjami w samorządzie trwa. Nie byłoby jej jednak, gdybyśmy mieli pełną...
Czy słowa klucze wystarczą w promocji?
2012-03-28
Powielanie nawet najlepszych pomysłów marketingowych z czasem przestaje być efektywne. Niewiele samorządów w naszym kraju jest na tyle odważnych, aby realizować...
Green events – organizacja wydarzeń z troską o środowisko
2012-01-23
Grzegorz Gołoś, trener konsultant, doradca i autor związany z grupą ekspercką CSV. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla branży turystycznej oraz sektora...
Przekonać Polaków do wakacji w zimie
2011-12-20
Grzegorz Ćwiek,Senior Account Manager, Glaubicz Garwolińska ConsultansPolacy coraz rzadziej wyjeżdżają na wakacje, zarówno w obrębie kra ju jak i za granic ę. Tak...
Sieciowy Marketing
2011-11-16
Błyskawiczny rozwój internetu sprawił, że turystyka w nim to już od kilku lat nie tylko strony hoteli, linii lotniczych, biur podróży czy wirtualne biura podróży...
Klimatyczna promocja Starego Sącza i Lewoczy
2011-08-20
Miasta , gminy, regiony turystyczne Polski coraz częściej sięgają po pieniądze unijne na promocję własnej oferty turystycznej . Realizowane kampanie medialne mają...
Marketing na pograniczu
2011-08-20
dr inż. Kazimierz Niewiadomski Wyższa Szkoła Menedżerska w Białymstoku Wydział Turystyki i RekreacjiŚrodki komunikacji marketingowej na przykładzie organizatorów...
Animator to pijarowiec
2011-03-21
Jakub B. BączekAutor jest szkoleniowcem i animatorem czasu wolnegoAnimacja czasu wolnego a budowanie marki hotelu i biura podróżyPraca animatora kojarzy się przede...
Marketing sensoryczny w działalności biur podróży
2011-03-21
prof. nadzw. dr hab. Arnold PabianWydział ZarządzaniaPolitechnika CzęstochowskaBiura podróży w znikomym stopniu wykorzystują w swojej działalności marketingowej i...
Posts navigation
Starsze wiadomości
Nowsze wiadomości
SPIS TREŚCI
PRENUMERATA PAPIEROWA
PRENUMERATA CYFROWA
TARGI
/
Międzynarodowe Targi Turystyki 2025
TARGI
/
100 tys. uczestników berlińskich targów ITB
TARGI
/
38. edycja Meet the Bidder
PREZENTACJE
/
Davos-Klosters: królewskie narty
TARGI
/
Market Tour – miejsce pełne inspiracji do podróży
W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:
bok@pws-promedia.pl