• Archiwum numerów
  • Aktualności
  • Prenumerata
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
 




MARKETING

Niedookreślone idee
2012-08-31
Co kryje się pod marketingową big ideą wielu miast i gmin? Kto rozumie hasła promocyjne i jak one same określają tożsamość danej miejscowości? Wielu marketerów i...

Budować markę czy chodnik?
2012-07-25
Tak jak wojna postu z karnawałem, tak przeciąganie budżetu między promocją a inwestycjami w samorządzie trwa. Nie byłoby jej jednak, gdybyśmy mieli pełną...

Czy słowa klucze wystarczą w promocji?
2012-03-28
Powielanie nawet najlepszych pomysłów marketingowych z czasem przestaje być efektywne. Niewiele samorządów w naszym kraju jest na tyle odważnych, aby realizować...

Green events – organizacja wydarzeń z troską o środowisko
2012-01-23
Grzegorz Gołoś, trener konsultant, doradca i autor związany z grupą ekspercką CSV. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla branży turystycznej oraz sektora...

Przekonać Polaków do wakacji w zimie
2011-12-20
Grzegorz Ćwiek,Senior Account Manager, Glaubicz Garwolińska ConsultansPolacy coraz rzadziej wyjeżdżają na wakacje, zarówno w obrębie kra ju jak i za granic ę. Tak...

Sieciowy Marketing
2011-11-16
Błyskawiczny rozwój internetu sprawił, że turystyka w nim to już od kilku lat nie tylko strony hoteli, linii lotniczych, biur podróży czy wirtualne biura podróży...

Klimatyczna promocja Starego Sącza i Lewoczy
2011-08-20
Miasta , gminy, regiony turystyczne Polski coraz częściej sięgają po pieniądze unijne na promocję własnej oferty turystycznej . Realizowane kampanie medialne mają...

Marketing na pograniczu
2011-08-20
dr inż. Kazimierz Niewiadomski Wyższa Szkoła Menedżerska w Białymstoku Wydział Turystyki i RekreacjiŚrodki komunikacji marketingowej na przykładzie organizatorów...

Animator to pijarowiec
2011-03-21
Jakub B. BączekAutor jest szkoleniowcem i animatorem czasu wolnegoAnimacja czasu wolnego a budowanie marki hotelu i biura podróżyPraca animatora kojarzy się przede...

Marketing sensoryczny w działalności biur podróży
2011-03-21
prof. nadzw. dr hab. Arnold PabianWydział ZarządzaniaPolitechnika CzęstochowskaBiura podróży w znikomym stopniu wykorzystują w swojej działalności marketingowej i...

Posts navigation

Starsze wiadomości
Nowsze wiadomości




TARGI
/ 100 tys. uczestników berlińskich targów ITB
 
TARGI
/ Market Tour – miejsce pełne inspiracji do podróży
 
PREZENTACJE
/ Davos-Klosters: królewskie narty
 
TARGI
/ VII edycja ALLinTOO w Katowicach
 
RAPORT
/ Udany rok na niebie
 
O NAS
PARTNERZY
FACEBOOK
TWITTER
LINKED
KONTAKT
ARCHIWUM
PRENUMERATA
REKLAMA
POLITYKA PRYWATNOŚCI
NASZE SERWISY
ProMedia
Akademia Hotelarza
Pracuj w Horeca
Hotel Trends
Hotel Investment Trends
NASZE PORTALE
Restauracja
Rynek Turystyczny
Polski Jubiler
Nowoczesna Stacja Paliw

W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:

bok@pws-promedia.pl