Archiwum numerów
Aktualności
Prenumerata
O nas
Reklama
Kontakt
MARKETING
Budowanie tożsamości korporacyjnej
2010-05-14
Monika Skarżyńska Konsultant ds. wizerunku w firmie CODES Corporate identity to nie tylko nazwa i firmowy symbol. To wartość, która sprawia, że firma jest uznawana...
Polska w CNN
2009-11-18
Przedstawiciele CNN przedstawili wyniki kampanii reklamowych zorganizowanych dla polskich klientów. W tym roku po raz pierwszy udało się zebrać kilka instytucji, które...
Podróże służbowe - jak oszczędnie podróżować w kryzysie (cz. 4)
2009-09-17
Przedstawiamy kolejne porady Barbary Dziedzic, autorki poradnika dla firm "Podróże służbowe". Dziś o podróżach premiowych. Część 4. Czy firmy stać w kryzysie na...
Podróże służbowe - jak oszczędnie podróżować w kryzysie (cz. 3)
2009-08-16
Barbara Dziedzic Autorka jest ekspertką w zakresie optymalizacji podróży służbowych firm. Doświadczenie zebrała pracując w PLL LOT, zarządzając biurami podróży...
Wasz kraj jest fantastyczny
2009-08-16
Z Roberto Polce rozmawia Anna Kłossowska Jednym ze stereotypów dotyczących Włochów jest ten, że zdaniem moich rodaków przyjeżdżają nad Wisłę głównie dla...
O Polsce con amore
2009-08-16
Czy to możliwe, aby Włosi, mający u siebie niezliczone zabytki starożytnego Imperium, piękne krajobrazy oraz wyśmienitą kuchnię, mogli promować uroki innego kraju?...
Podróże służbowe - jak oszczędnie podróżować w kryzysie (cz. 2)
2009-07-15
Barbara Dziedzic Autorka jest ekspertką w zakresie optymalizacji podróży służbowych firm. Doświadczenie zebrała pracując w PLL LOT, zarządzając biurami podróży...
Podróże służbowe - jak oszczędnie podróżować w kryzysie (cz. 1)
2009-06-14
Barbara Dziedzic Autorka artykułu jest ekspertką w zakresie optymalizacji podróży służbowych firm. Doświadczenie zebrała pracując w PLL LOT, zarządzając biurami...
Wypromować swój region - modne niewygodne
2009-06-14
Marta Chalimoniuk-Nowak ekspert ds. strategii, brandingu i PR, publicystka, szkoleniowiec, jurorka konkursów marketingowych Promocja regionów, marketing miejsc i...
Analiza SWOT w przedsiębiorstwie turystycznym
2009-03-10
Mgr Karolina Chojka Katedra Marketingu Wyższej Szkoły Ekonomicznej ALMAMER Współczesne przedsiębiorstwa turystyczne powinny stale monitorować otoczenie, w jakim...
Posts navigation
Starsze wiadomości
Nowsze wiadomości
SPIS TREŚCI
PRENUMERATA PAPIEROWA
PRENUMERATA CYFROWA
TARGI
/
Międzynarodowe Targi Turystyki 2025
TARGI
/
100 tys. uczestników berlińskich targów ITB
TARGI
/
38. edycja Meet the Bidder
PREZENTACJE
/
Davos-Klosters: królewskie narty
TARGI
/
Market Tour – miejsce pełne inspiracji do podróży
W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:
bok@pws-promedia.pl