• Archiwum numerów
  • Aktualności
  • Prenumerata
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
 




MARKETING

Budowanie tożsamości korporacyjnej
2010-05-14
Monika Skarżyńska Konsultant ds. wizerunku w firmie CODES Corporate identity to nie tylko nazwa i firmowy symbol. To wartość, która sprawia, że firma jest uznawana...

Polska w CNN
2009-11-18
Przedstawiciele CNN przedstawili wyniki kampanii reklamowych zorganizowanych dla polskich klientów. W tym roku po raz pierwszy udało się zebrać kilka instytucji, które...

Podróże służbowe - jak oszczędnie podróżować w kryzysie (cz. 4)
2009-09-17
Przedstawiamy kolejne porady Barbary Dziedzic, autorki poradnika dla firm "Podróże służbowe". Dziś o podróżach premiowych. Część 4. Czy firmy stać w kryzysie na...

Podróże służbowe - jak oszczędnie podróżować w kryzysie (cz. 3)
2009-08-16
Barbara Dziedzic Autorka jest ekspertką w zakresie optymalizacji podróży służbowych firm. Doświadczenie zebrała pracując w PLL LOT, zarządzając biurami podróży...

Wasz kraj jest fantastyczny
2009-08-16
Z Roberto Polce rozmawia Anna Kłossowska Jednym ze stereotypów dotyczących Włochów jest ten, że zdaniem moich rodaków przyjeżdżają nad Wisłę głównie dla...

O Polsce con amore
2009-08-16
Czy to możliwe, aby Włosi, mający u siebie niezliczone zabytki starożytnego Imperium, piękne krajobrazy oraz wyśmienitą kuchnię, mogli promować uroki innego kraju?...

Podróże służbowe - jak oszczędnie podróżować w kryzysie (cz. 2)
2009-07-15
Barbara Dziedzic Autorka jest ekspertką w zakresie optymalizacji podróży służbowych firm. Doświadczenie zebrała pracując w PLL LOT, zarządzając biurami podróży...

Podróże służbowe - jak oszczędnie podróżować w kryzysie (cz. 1)
2009-06-14
Barbara Dziedzic Autorka artykułu jest ekspertką w zakresie optymalizacji podróży służbowych firm. Doświadczenie zebrała pracując w PLL LOT, zarządzając biurami...

Wypromować swój region - modne niewygodne
2009-06-14
Marta Chalimoniuk-Nowak ekspert ds. strategii, brandingu i PR, publicystka, szkoleniowiec, jurorka konkursów marketingowych Promocja regionów, marketing miejsc i...

Analiza SWOT w przedsiębiorstwie turystycznym
2009-03-10
Mgr Karolina Chojka Katedra Marketingu Wyższej Szkoły Ekonomicznej ALMAMER Współczesne przedsiębiorstwa turystyczne powinny stale monitorować otoczenie, w jakim...

Posts navigation

Starsze wiadomości
Nowsze wiadomości




TARGI
/ 100 tys. uczestników berlińskich targów ITB
 
TARGI
/ Market Tour – miejsce pełne inspiracji do podróży
 
PREZENTACJE
/ Davos-Klosters: królewskie narty
 
TARGI
/ VII edycja ALLinTOO w Katowicach
 
RAPORT
/ Udany rok na niebie
 
O NAS
PARTNERZY
FACEBOOK
TWITTER
LINKED
KONTAKT
ARCHIWUM
PRENUMERATA
REKLAMA
POLITYKA PRYWATNOŚCI
NASZE SERWISY
ProMedia
Akademia Hotelarza
Pracuj w Horeca
Hotel Trends
Hotel Investment Trends
NASZE PORTALE
Restauracja
Rynek Turystyczny
Polski Jubiler
Nowoczesna Stacja Paliw

W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:

bok@pws-promedia.pl