Archiwum numerów
Aktualności
Prenumerata
O nas
Reklama
Kontakt
MARKETING
Innowacje w przedsiębiorstwie turystycznym na wyciągnięcie ręki
2009-03-10
dr Elżbieta Szymańska Autorka prowadzi działalność gospodarczą w branży turystycznej oraz jest adiunktem w Katedrze Turystyki i Rekreacji na Wydziale Zarządzania...
Uwzględniamy każdą reklamację
2009-01-20
Prof. Andrzej Jacek Blikle,informatyk, prezes rady nadzorczej A. Blikle sp. z.o.o. Jaką ofertę firma Blikle przygotowała na Walentynki 2009? Jak co roku na Walentynki...
Najlepiej od razu przyznać się do błędu
2008-11-23
- wywiad z Piotrem Czarnowskim, prezesem First Public Relations, agencji specjalizującej się m.in. w zarządzaniu kryzysowym w firmach Jakie działania należy...
Jak pokonać kryzys?
2008-11-23
Opóźnienia samolotów, nierzetelność lokalnych firm usługowych, błędy pracowników biur podróży czy trudne do przewidzenia zdarzenia w miejscach turystycznych...
Gwiazdy do wynajęcia
2008-10-20
Organizując uroczyste otwarcie hotelu czy SPA, imprezę promującą nowy kierunek czy atrakcję turystyczną, należy zrobić wszystko, by być zauważonym. Jedną ze...
Planujmy świadomie - racjonalne podejście do realizacji kampanii reklamowych
2008-09-25
Paweł Bujak Dyrektor Departamentu Prasowego w CR Media Consulting SA Jednym z czynników warunkujących sukces sprzedażowy jest sprawny system komunikacji z...
Najważniejszy jest klient - o CRM w biurach podróży
2008-08-22
Joanna Jurkojć konsultant zarządzający w Capgemini Polska U podstaw każdego biznesu znajduje się klient. W biurach podróży, w miejscach szczególnie bliskiego z nim...
Drożej, ale czy bardziej konsekwentnie
2008-07-20
Polskie gminy przeznaczają na promocję coraz więcej pieniędzy. W roku 2007 mogło to być ponad 250 mln zł, w tym roku promocyjne budżety mogą przekroczyć trzecią...
Biała dama straszy na zamku
2008-04-20
Powiat poznański został laureatem ubiegłorocznego konkursu Związku Powiatów Polskich. Jednym z najważniejszych kryteriów stosowanych w tworzeniu tego rankingu jest...
Interlokutorzy do wynajęcia
2008-02-18
Na posiadanie własnego call center, czyli telefonicznego centrum obsługi klientów stać jedynie najbardziej prężne firmy turystyczne. Centra komunikacji...
Posts navigation
Starsze wiadomości
Nowsze wiadomości
SPIS TREŚCI
PRENUMERATA PAPIEROWA
PRENUMERATA CYFROWA
HOTELE
/
Jak odpowiedzieć na potrzeby klientów
RAPORT
/
W roli głównej: wyjątkowe miejsce
TARGI
/
65-lecie Stowarzyszenia Polsko-Amerykańskich Agentów Turystycznych
TARGI
/
Market Tour – miejsce pełne inspiracji do podróży
TARGI
/
100 tys. uczestników berlińskich targów ITB
W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:
bok@pws-promedia.pl