• Archiwum numerów
  • Aktualności
  • Prenumerata
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
 




MARKETING

Innowacje w przedsiębiorstwie turystycznym na wyciągnięcie ręki
2009-03-10
dr Elżbieta Szymańska Autorka prowadzi działalność gospodarczą w branży turystycznej oraz jest adiunktem w Katedrze Turystyki i Rekreacji na Wydziale Zarządzania...

Uwzględniamy każdą reklamację
2009-01-20
Prof. Andrzej Jacek Blikle,informatyk, prezes rady nadzorczej A. Blikle sp. z.o.o. Jaką ofertę firma Blikle przygotowała na Walentynki 2009? Jak co roku na Walentynki...

Najlepiej od razu przyznać się do błędu
2008-11-23
- wywiad z Piotrem Czarnowskim, prezesem First Public Relations, agencji specjalizującej się m.in. w zarządzaniu kryzysowym w firmach Jakie działania należy...

Jak pokonać kryzys?
2008-11-23
Opóźnienia samolotów, nierzetelność lokalnych firm usługowych, błędy pracowników biur podróży czy trudne do przewidzenia zdarzenia w miejscach turystycznych...

Gwiazdy do wynajęcia
2008-10-20
Organizując uroczyste otwarcie hotelu czy SPA, imprezę promującą nowy kierunek czy atrakcję turystyczną, należy zrobić wszystko, by być zauważonym. Jedną ze...

Planujmy świadomie - racjonalne podejście do realizacji kampanii reklamowych
2008-09-25
Paweł Bujak Dyrektor Departamentu Prasowego w CR Media Consulting SA Jednym z czynników warunkujących sukces sprzedażowy jest sprawny system komunikacji z...

Najważniejszy jest klient - o CRM w biurach podróży
2008-08-22
Joanna Jurkojć konsultant zarządzający w Capgemini Polska U podstaw każdego biznesu znajduje się klient. W biurach podróży, w miejscach szczególnie bliskiego z nim...

Drożej, ale czy bardziej konsekwentnie
2008-07-20
Polskie gminy przeznaczają na promocję coraz więcej pieniędzy. W roku 2007 mogło to być ponad 250 mln zł, w tym roku promocyjne budżety mogą przekroczyć trzecią...

Biała dama straszy na zamku
2008-04-20
Powiat poznański został laureatem ubiegłorocznego konkursu Związku Powiatów Polskich. Jednym z najważniejszych kryteriów stosowanych w tworzeniu tego rankingu jest...

Interlokutorzy do wynajęcia
2008-02-18
Na posiadanie własnego call center, czyli telefonicznego centrum obsługi klientów stać jedynie najbardziej prężne firmy turystyczne. Centra komunikacji...

Posts navigation

Starsze wiadomości
Nowsze wiadomości




TARGI
/ 100 tys. uczestników berlińskich targów ITB
 
TARGI
/ Market Tour – miejsce pełne inspiracji do podróży
 
PREZENTACJE
/ Davos-Klosters: królewskie narty
 
TARGI
/ VII edycja ALLinTOO w Katowicach
 
RAPORT
/ Udany rok na niebie
 
O NAS
PARTNERZY
FACEBOOK
TWITTER
LINKED
KONTAKT
ARCHIWUM
PRENUMERATA
REKLAMA
POLITYKA PRYWATNOŚCI
NASZE SERWISY
ProMedia
Akademia Hotelarza
Pracuj w Horeca
Hotel Trends
Hotel Investment Trends
NASZE PORTALE
Restauracja
Rynek Turystyczny
Polski Jubiler
Nowoczesna Stacja Paliw

W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:

bok@pws-promedia.pl