• Archiwum numerów
  • Aktualności
  • Prenumerata
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
 






ŚWIAT BRANŻY

Dokąd jeżdżą seniorzy
2025-06-10
Społeczeństwo w Polsce – jak w całej Europie – staje się corazs starsze. Prognozy GUS są jednoznaczne: w ciągu najbliższych pięciu lat osoby powyżej 65. roku...

Pól wieku Niemieckiego Szlaku Baśni
2025-05-11
W 2025 r. Niemiecki Szlak Baśni obchodzi jubileusz 50-lecia. Ta wyjątkowa trasa turystyczna, łącząca świat fantazji z rzeczywistością, od pół wieku przyciąga...

Nowa platforma wspiera rozwój cyfrowej i ekologicznej turystyki
2025-05-11
Unijna propozycja transformacji sektora turystyki stanowi zbiór materiałów opracowanych z myślą o podmiotach działających w tym sektorze, które pomogą im...

FRU – 18 lat i nowe logo
2025-05-11
Po 18 latach obecności na rynku grupy ITH, do której należy Fru, marka wchodzi w nowy etap rozwoju, prezentując odświeżone logo, które odzwierciedla jej...

Rekordowe wyniki na Mazowszu
2025-05-11
Mazowsze coraz wyraźniej zaznacza swoją pozycję na mapie turystycznej Polski. Zachwycające krajobrazy, bogate dziedzictwo kulturowe oraz rosnąca liczba atrakcji...

„Widzimy się w Sopocie”– efekty kampanii
2025-05-11
Przez pięć miesięcy intensywnych działań marketingowych Sopot przekonywał, że jest idealnym miejscem na rodzinny wypoczynek, romantyczny weekend, biznesowy event...

Efekt Trumpaw amerykańskiej turystyce
2025-05-11
Zazwyczaj zmiany na stanowisku prezydenta Stanów Zjednoczonych nie wpływają zauważalnie na ruch turystyczny. Tymczasem prezydent Donald Trump wpływa nie tylko na...

Węgry - Czy to będzie podróżniczyhit tej wiosny?
2025-05-11
Dziewięć godzin jazdy pociągiem, kilka samochodem i tylko nieco ponad godzina lotu. Tyle dzieli nas od możliwości eksploracji najpiękniejszych zakątków Węgier...

Trendyna początek roku
2025-04-12
Początek 2025 roku okazał się dla branży turystycznej korzystny – zanotowano rosnące zainteresowanie podróżami. W Polsce styczeń i sprzedaż ofert first minute...

Narzędzia PR i influencer marketingu w branży turystyczne
2025-03-07
Branża turystyczna opiera się głównie na usługach. To powoduje, że z perspektywy działań marketingowych charakteryzuje ją określona specyfika – konieczność...

Posts navigation

Starsze wiadomości




TARGI
/ Frankonia – region wielu możliwości zaprezentowanyw Warszawie
 
PREZENTACJE
/ Między Bałtykiem a morenowymi wzgórzami
 
e-TURYSTYKA
/ Trendy w podróżach według raportu Revolut 2024
 
PREZENTACJE
/ Litwa – oferta na zdrowie
 
TARGI
/ Atrakcje Regionów 2025 za nami
 
O NAS
PARTNERZY
FACEBOOK
TWITTER
LINKED
KONTAKT
ARCHIWUM
PRENUMERATA
REKLAMA
POLITYKA PRYWATNOŚCI
NASZE SERWISY
ProMedia
Akademia Hotelarza
Pracuj w Horeca
Hotel Trends
Hotel Investment Trends
NASZE PORTALE
Restauracja
Rynek Turystyczny
Polski Jubiler
Nowoczesna Stacja Paliw

W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:

bok@pws-promedia.pl