• Archiwum numerów
  • Aktualności
  • Prenumerata
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
 




2008

Rocznik 2008 miesięcznika Hotelarz

Sukces Travelport
2009-03-10
Konferencja Razem osiągnąć sukces, odbywająca się 5 i 6 marca w centrum kongresowym Ossa, zorganizowana przez dostawcę globalnego systemu dystrybucji (GDS) Travelport...

O turystyce w Grupie V-4
2009-03-10
Polska, jako kraj przewodniczący aktualnie Grupie Wyszehradzkiej, zorganizowała spotkanie ministrów ds. turystyki państw należących do tej grupy. Odbyło się ono 6...

Warsaw Destination Alliance
2009-03-10
Od 6 lat działa na rzecz promowania wizerunku Warszawy, jako atrakcyjnej destynacji turystycznej i biznesowej. Zajmuje się m.in. sprowadzaniem do miasta wielkich...

Dla latających kobiet
2009-03-10
Stale rośnie popularność ofert i produktów dedykowanych do ściśle określonych grup odbiorców. Mamy więc propozycje dla singli, osób starszych itp. W ten nurt...

Egipt promuje się w Polsce
2009-03-10
Podejmowane przez nas rozmowy z kluczowymi touroperatorami mają zagwarantować Polakom oferty, które będą spełniały bardziej wyszukane wymagania i będą...

Prognozy i plany WTO
2009-03-10
Światowa Organizaja Turystyczne (UNWTO), ogłosiła swoje prognozy dotyczące ruchu turystycznego w 2009 roku. Po przeanalizowaniu danych ze stycznia eksperci oszacowali...

Europejska Stolica Kultury
2009-03-10
Rozmowa z Nijole Bitiniene - specjalistą ds. marketingu Departamentu Turystyki w Ministerstwie Finansów Litwy W tym roku Wilno jest Europejską Stolicą Kultury...

ALL INCLUSIVE - wypoczynek na wysokim poziomie
2009-03-10
Opcja all inclusive staje się coraz bardziej popularna wśród polskich turystów. Powstają nowe kierunki, wybierane są luksusowe obiekty i hotele. Oferta biur podróży...

Kraina ubrana w industrialne zabytki
2009-03-10
Stosunkowo niewielkie odległości pomiędzy poszczególnymi atrakcjami województwa powodują, że łatwo jest tworzyć różnorodną ofertę, która może połączyć tak...

Analiza SWOT w przedsiębiorstwie turystycznym
2009-03-10
Mgr Karolina Chojka Katedra Marketingu Wyższej Szkoły Ekonomicznej ALMAMER Współczesne przedsiębiorstwa turystyczne powinny stale monitorować otoczenie, w jakim...

Posts navigation

Starsze wiadomości
Nowsze wiadomości




TARGI
/ Konferencja Top Sellers 2025 organizowana przez Departament Kultury i Turystyki w Abu Zabi i firmę Itaka
 
PREZENTACJE
/ Gran Canaria: raj dla miłośników golfa
 
HOTELE
/ Zadłużenie hoteli w Polsce
 
PREZENTACJE
/ Barwy Marrakeszu, wiatry Essaouiry i cisza pustyni
 
ŚWIAT BRANŻY
/ Efekt Trumpaw amerykańskiej turystyce
 
O NAS
PARTNERZY
FACEBOOK
TWITTER
LINKED
KONTAKT
ARCHIWUM
PRENUMERATA
REKLAMA
POLITYKA PRYWATNOŚCI
NASZE SERWISY
ProMedia
Akademia Hotelarza
Pracuj w Horeca
Hotel Trends
Hotel Investment Trends
NASZE PORTALE
Restauracja
Rynek Turystyczny
Polski Jubiler
Nowoczesna Stacja Paliw

W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:

bok@pws-promedia.pl