• Archiwum numerów
  • Aktualności
  • Prenumerata
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
 




2010

Rocznik 2010 miesięcznika Hotelarz

Hilton w Krakowie już ruszył
2011-01-16
Hilton Garden Inn w grodzie Kraka to hotel średniej klasy przeznaczony przede wszystkim dla gości biznesowych. Hotel działający na zasadzie franczyzy, powstał w...

Burj inspiracją dla Chin
2011-01-16
Podczas, gdy najwyższy budynek świata Burj Khalifa świętuje właśnie swoje pierwsze urodziny, Chińczycy zapowiedzieli budowę podobnego hotelu w stolicy...

Podstawa to mieć pomysł na hotel rodzinny
2011-01-16
Rozmowa z Violettą Hamerską, Przewodniczącą KomitetuOrganizacyjnego kampanii Hotel Przyjazny RodzinieCzy istnieją dane szacunkowe dotyczące liczby hoteli rodzinnych w...

Nowe stawki VAT
2011-01-16
Od początku 2011 r. obowiązują nowe stawki podatku VAT w wysokości 23%, 8% i 5%. (Stawka 0% jest nadal stosowana w przypadku obrotu międzynarodowego). Stawki VAT...

Wschód Polski pięknieje
2011-01-16
Co pięć województw to nie jedno. Kampania promocyjna „Piękny Wschód”, realizowana przez Polską Organizację Turystyczną, zaprezentowała walory...

Płatności faktur oraz ich przesyłanie e-mail w przedsiębiorstwie turystycznym
2011-01-16
dr Władysław Biczysko Prof. WSHiGKierownik Katedry Zarządzania i MarketinguProblem nieterminowego regulowania należności jest jedną z podstawowych przyczyn...

Polska na ITB – intrygująco i nowocześnie
2011-01-16
Biała kostka mieszcząca się w dłoni, która symbolizuje Polskę. Sympatyczne stwory uśmiechające się do przechodniów na ulicach Berlina. Najnowocześniejsze...

Hotelowi goście przestają dzwonić w podróży – logują się do Facebooka
2011-01-16
Sheraton Hotels & Resorts przygotował raport, z którego wynika, że podczas podróży, ponad 60 proc. turystów utrzymuje kontakt z rodziną lub znajomymi za pomocą...

Europejski rynek turystyki online zanotuje dwucyfrowy wzrost
2011-01-16
Firma badawcza PhoCusWright oszacowała, że europejski rynek turystyki online wróci do dwucyfrowego wzrostu. Po 11-procentowym spadku całego turystycznego rynku...

Jakość obsługi i cena najważniejsze dla e-klientów
2011-01-16
Najnowsze badanie firmy konsultingowej Tealeaf pokazuje, że 9 na 10 osób dokonujących internetowych zakupów usług i produktów turystycznych, robi to za każdym razem...

Posts navigation

Starsze wiadomości
Nowsze wiadomości




ŚWIAT BRANŻY
/ „Widzimy się w Sopocie”– efekty kampanii
 
ŚWIAT BRANŻY
/ Efekt Trumpaw amerykańskiej turystyce
 
HOTELE
/ Zadłużenie hoteli w Polsce
 
ŚWIAT BRANŻY
/ Nowa platforma wspiera rozwój cyfrowej i ekologicznej turystyki
 
PREZENTACJE
/ Gran Canaria: raj dla miłośników golfa
 
O NAS
PARTNERZY
FACEBOOK
TWITTER
LINKED
KONTAKT
ARCHIWUM
PRENUMERATA
REKLAMA
POLITYKA PRYWATNOŚCI
NASZE SERWISY
ProMedia
Akademia Hotelarza
Pracuj w Horeca
Hotel Trends
Hotel Investment Trends
NASZE PORTALE
Restauracja
Rynek Turystyczny
Polski Jubiler
Nowoczesna Stacja Paliw

W celu przypomnienia hasła prosimy o kontakt:

bok@pws-promedia.pl