Z a w ó d : Animator turystyczny

rt_2010_09-49.jpgJego zadaniem jest organizacja czasu wolnego gości hotelowych lub ośrodka wakacyjnego. Musi być młody, znać języki obce, być otwarty, kreatywny, dyspozycyjny. Szkoły wyższe, śledząc uważnie rynek, mają już w ofercie studia lub zajęcia przygotowujące do profesjonalnego wykonywania tego zawodu. Są też kursy organizowane przez firmy szkoleniowo-eventowe.


Najbardziej poszukiwane są osoby z „zapleczem” artystycznym (tancerze, piosenkarze, muzycy, ale i kostiumolodzy, choreografowie, scenarzyści) czy sportowym (instruktorzy tenisa, jogi, aerobiku – również wodnego, ratownicy, trenerzy) oraz wychowawczym (opiekunki do dzieci, przedszkolanki). Dlatego wszelkie dyplomy szkół zawodowych, kursów czy studiów są przydatne. Choć nie jest to warunek sine qua non zatrudnienia.




Warunki, jakie powinn a spełniać animacja
  • Nie może być wulgarna, musi szanować prywatność klientów.
  • Zapowiedziany program musi być zawsze zrealizowany w 100 procentach.
  • Zajęcia dzienne i wieczorne muszą zawsze rozpoczynać się o tej samej, ustalonej godzinie! Animator musi być zawsze i wszędzie na czas!
  • Klient nie może czuć się obciążony zbyt dużą ilością zajęć.
  • Animator, tak jak wszyscy pracownicy, jest do dyspozycji wszystkich klientów hotelu.
  • Zachowanie i wizerunek animatora muszą być zawsze doskonałe zarówno w hotelu jak i poza nim.
  • Najważniejsze jest bezpieczeństwo klientów.
  • Wszystkie miejsca przeznaczone na zajęcia oraz magazyny muszą być utrzymane w czystości i porządku. (źródło: www.eurokadra.pl)



Naukowa klasyfikacja
rt_2010_09-50.jpg

Wydanie: 5/2010, EDUKACJA I KARIERA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail