Obcy język w trzy tygodnie

Truizmem jest pisanie o tym, jak ważna jest dla pracowników branży turystycznej znajomość języka. Prawda jest jednak taka, że wielu pracownikom tego sektora brakuje nie tylko tej umiejętności zwłaszcza w praktyce, ale po prostu odwagi mówienia. Jak temu zaradzić? Najlepiej wyjechać na superintensywny kurs języka za granicę.

rt_2010_11-31.jpg

Dla osób z branży turystycznej jest jeszcze jeden plus „wyjazdowej nauki”. Nie tylko podszkolimy się lingwistycznie, ale także poznamy kolejny kraj, zobaczymy ciekawe miejsca, nawiążemy nowe kontakty (tu akurat mowa o tych biznesowych). Może przetestowaną na sobie szkołę włączymy w przyszłości do oferty naszego biura – to byłaby ciekawa i oryginalna propozycja, bo tego typu ofert (poza angielskim, francuskim czy włoskim) nie ma wiele. A może tego typu wyjazd zafundujemy swoim pracownikom? Od lat pracuję jako pilot grup turystycznych w różnych częściach świata, co wiąże się z koniecznością szybkiego opanowania nowych języków .


W czasie licznych podróży do Ameryki Południowej poznałam sporo hiszpańskich słówek, ale prowadzenie rozmów nie za bardzo mi wychodziło. Kursy językowe w Polsce nie zdawały egzaminu choćby ze względu na częste wyjazdy, do samodzielnej nauki brakowało mi silnej woli, wymyśliłam więc alternatywę – szkoła w kraju, w którym hiszpański jest w codziennym użyciu. Wybór padł na Gwatemalę. Bo...

Wydanie: 6/2010, EDUKACJA I KARIERA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail