Irlandia w Warszawie – bal i festiwale

Drugiego lutego Irlandia zagościła w Warszawie i to aż w dwóch odsłonach. Jedną z nich była prezentacja działań Tourism Irleand na bieżący rok. Zielona Wyspa choć nie jest celem masowej turystyki, to jednak stale zyskuje coraz większe uznanie w oczach polskich turystów i kolejni touroperatorzy wprowadzają ją do swojej oferty.


Nowa kampania przebiegać będzie pod hasłem „Jump into Irleand” i ma nakłonić turystów do zejścia z utartych szlaków, by poznać Irlandię poprzez liczne większe i mniejsze imprezy o niezwykłym klimacie. W związku ze stuleciem zatonięcia Titanica motyw ten będzie jednym z najważniejszych. Planowane jest między innymi otwarcie muzeum tego transatlantyka w Belfaście, gdzie był on zbudowany.

Uroczyste otwarcie odbędzie się 31 marca. W sześciopiętrowym budynku umieszczona zostanie nowoczesna ekspozycja, która przypomni nie tylko niezwykły statek, ale również stoczniową przeszłość miasta. Jeszcze tego samego dnia odbyło się inne spotkanie z Irlandią. W warszawskim hotelu Sheraton odbył się doroczny bal Irlandzko-Polskiej Izby Handlowej, na którym dzięki Tourism Irleand obecni byli również przedstawiciele branży turystycznej. Podczas szampańskiej (imprezy) goście mieli okazję podziwiać pokaz tańców irlandzkich oraz słuchać muzyki z wyspy. Motywem, który przewijał się na balu było Euro 2012, gdyż Irlandia mecze grupowe rozgrywa w Poznaniu (dwa) i Gdańsku (jeden), co oznacza liczne stawienie się kibiców z tego kraju.

Wydanie: 10/2011, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail