BA unowocześnia odprawę

British Airways inwestuje 5 mld funtów w udoskonalenie komfortu podróży i wygody dla pasażerów. Firma testuje nową usługę otwierającą możliwość automatycznej rejestracji i odprawy (check-in) – Naszym celem jest ograniczenie do minimum formalności, dając podróżującym możliwość automatycznej rejestracji i elektronicznego przesłania karty pokładowej – mówi Frank van der Post, British Airways Managing Director of Brands and Customer Experience. – Zostanie im tylko nadać bagaż i spokojnie udać się na pokład samolotu. W tym miesiącu British Airways rozpocznie próby z wybranymi podróżnymi wylatującymi z Francji. Zaproszeni klienci będą mieli możliwość automatycznej odprawy 24 godziny przed lotem, zostanie przypisane im miejsce i otrzymają swoją elektroniczną kartę pokładową, oszczędzając ich czasu i wysiłek przy tradycyjnej odprawie.



W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail