Wycieczka z facebooka

Aż 41 proc. użytkowników internetu w Polsce deklaruje, że informacje znalezione w serwisach społecznościowych bywają dla nich inspiracją przy wyborze oferty turystycznej.

rt-2013-05-08

Tak wynika z badania agencji social mediowej Think Kong zrealizowanego przez SW Research w marcu br. – Media społecznościowe, np. Facebook czy NK, to dla branży turystycznej ważne miejsca komunikacji swoich ofert. Użytkownicy serwisów śledzący profile takich firm oczekują właśnie prezentacji ciekawych miejsc, inspiracji. Warto to wykorzystać – komentuje Norbert Kilen, strategy director agencji social media Think Kong. Sondaż, który jest częścią większego projektu badawczego agencji Think Kong, wskazał też, że prawie 76 proc. internautów w Polsce przy wyborze konkretnego touroperatora kieruje się przede wszystkim zaufaniem oraz marką firmy. Działania promocyjne w serwisach społecznościowych i blogosferze są bardzo efektywne kosztowo i mogą łatwo wzmocnić rozpoznawalność marki. Co więcej, np. informacje na blogach są bardzo wiarygodnym źródłem informacji, dużo bardziej wpływowym niż np. reklamy w tradycyjnych mediach – dodaje Norbert Kilen. Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI w marcu 2013 r. na reprezentatywnej, losowo dobranej próbie 603 użytkowników internetu. Za realizację odpowiadała firma SW Research.


Wydanie: 3/2013, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail