Grecja to nie tylko słońce, plaże i morze

Rynek się zmienia i choć nadal wielu ludzi poszukuje przede wszystkim ciepłego morza i plaży, to jednak coraz więcej ludzi, zwłaszcza młodych szuka czegoś innego – mówi Leonidas Babanis, dyrektor zarządzający North Events.

pws-2016-08a-08

Czego nowego możemy oczekiwać w tym roku podczas Greckiej Panoramy?

Pierwszy raz jest zawsze specyficzny, bo… jest pierwszy. Jednak zawsze robiąc coś, nawet po raz kolejny, tak naprawdę robi się coś nowego. I tak jest i z nami. Przede wszystkim, organizując tę imprezę głęboko wierzymy, że kolejny rok będzie w Polsce doskonały dla rynku greckiego. Dlatego postanowiliśmy przygotować najlepsze oferty. Największą nowością będzie miejsce. Przenosimy się z Torwaru, gdzie odbyło się pierwsze spotkanie, na Stadion Narodowy. Jest to dla nas duża zmiana, ale nowe miejsce jest bardziej atrakcyjne i naszym zdaniem znacznie wygodniejsze również dla wystawców. W tym roku hasłem przewodnim będzie „Podróżuj i próbuj”. Impreza będzie więc jeszcze bardziej atrakcyjna dla odwiedzających. Pojawi się wiele możliwości spróbowania greckich potraw, win czy oliwy z oliwek. Będą również pokazy i lekcje greckiej kuchni, czyli rzeczy, które zwiedzający bardzo lubią. W czasie targów odbędzie się również cześć międzynarodowej kampanii Twój Ślub w Grecji. Postanowiliśmy również mocno rozbudować program dnia branżowego, wspólnie z Polską Izbą Turystyki organizujemy Polsko- Greckie Forum, połączone z forum Digi.Travel, spotkaniami biznesowymi, zakończone uroczystym wieczornym eventem. Dodatkowo cały tydzień przed targami będą odbywać się imprezy towarzyszące, m.in. seminarium pod patronatem UNESCO.

Jaka była geneza organizacji takiej ponadbranżowej imprezy?

Chcemy stworzyć greckie centrum turystyczne. Trzeba pokazać, że Grecja to kraj, w którym przez cały rok można organizować wypoczynek czy rozmaite...

Wydanie: 3/2016, WYWIAD
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail