Podsumowanie akcji „Polska za pół ceny”

Według danych szacunkowych z II akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny”, trwającej od 31 marca do 2 kwietnia br., skorzystało blisko 80 tys. turystów! Włączyło się do niej prawie pół tysiąca przedsiębiorców turystycznych.

rt 2017 05ay 14

  Ogólnopolska akcja, organizowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polską Organizację Turystyczną, pokazała że przedsiębiorcy gotowi są do współpracy w upowszechnianiu oferty turystycznej wśród Polaków także poza sezonem. Ponad połowa partnerów akcji (61,2 proc.) widzi możliwość łączenia ofert z innymi usługodawcami w celu tworzenia kompleksowych pakietów turystycznych. 96,5 proc. turystów dobrze oceniło kontakt z organizatorem wypoczynku podczas tej akcji, a ponad 93 proc. partnerów wydarzenia zadeklarowało swój udział w kolejnej edycji. – Takie akcje mają przede wszystkim pobudzić ruch krajowy i zachęcić Polaków do wypoczynku nie tylko w sezonie. Dzięki znaczącej zniżce wiele osób mogło skorzystać z ciekawej propozycji weekendowej i zobaczyć, jak różnorodna i atrakcyjna jest nasza oferta krajowa i jak szeroki wachlarz możliwości spędzania czasu w Polsce oferuje nasza rodzima turystyka – mówi Marek Olszewski, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. – Z naszej ewaluacji wynika, że więcej niż połowa (60,4 proc.) partnerów oceniła ruch w weekend objęty akcją jako większy w porównaniu z innymi weekendami marca 2017 r. – dodaje prezes Marek Olszewski. Kolejna edycja akcji „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” odbędzie się w październiku br.


Wydanie: 5/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Qatar Airwys – większość lotów bez zakłóceń
Dyrektor generalny Qatar Airways wzywa organizację ICAO do ogłoszenia blokady w GCC niezgodnej z prawem. Operacje Qatar Airways z oraz do Dohy przebiegają bez...

12 Festiwal Śląskie Smaki
12 Festiwal Śląskie Smaki za nami! Kolejna edycja największej imprezy kulinarnej w regionie cieszyła się w tym roku szczególnym zainteresowaniem. Do siedziby...

5,3 mln turystów na Śląsku
Turystyka w województwie śląskim ma się coraz lepiej. Badanie ruchu turystycznego wykonane na zlecenie Śląskiej Organizacji Turystycznej pokazało, że rok 2016 r....

VII Kongres promocji Mazowsza - zakończony
Jak efektywnie zarządzać wizerunkiem, zbudować jego spójny obraz, ale też co robić w sytuacjach kryzysowych i jakie są największe wyzwania w promowaniu miast,...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne