Thomas Cook ogłasza strategiczną współpracę z Expedią

Najstarsze na świecie biuro podróży, do którego należy Neckermann Podróże, ogłosiło informację na temat strategicznego partnerstwa z Expedią Inc., jedną z czołowych firm turystycznych świata. Zgodnie z porozumieniem, Expedia będzie preferowanym dostawcą hoteli dla Thomasa Cooka w portfolio uzupełniającym w segmencie pobytów z dojazdem własnym i wypadów do miast (city breaks). Expedia udostępni także nowoczesną platformę do sprzedaży tej oferty przez wszystkie kanały dystrybucji wykorzystywane przez grupę Thomas Cook w Europie.

rt 2017 09zz 03

  Długoterminowe porozumienie umożliwi klientom Thomasa Cooka wybór oferty z dojazdem własnym oraz city breaks spośród ponad 60 tys. dodatkowych hoteli. Wszystkie obiekty spełniają najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa Thomasa Cooka. Partnerstwo pozwoli firmie Thomas Cook znacząco zredukować koszty oraz zapewni kompleksowość w dziedzinie podróży miejskich (city breaks) oraz rezerwacji samych hoteli. Swoją wiodącą na rynku technologię Expedia zastosuje do rezerwacji online przez główne strony Thomasa Cooka oraz poprzez wszystkie inne kanały sprzedaży. Dotyczy to zarówno rezerwacji pojedynczych świadczeń, jak i pakietów. Z kolei Thomas Cook będzie mógł sprzedawać na portalach, których właścicielem jest Expedia, wycieczki zorganizowane typu „sun & beach”. – Połączenie oferty hotelowej Expedii i najlepszej dostępnej obecnie technologii do dystrybucji online ulepszy ofertę Thomasa Cooka w zakresie podróży do miast oraz rezerwacji samych hoteli. Jednocześnie pomoże naszej firmie zrobić ważny krok naprzód w realizacji strategii wzrostu. Połączenie sił z firmą o globalnym zasięgu i takim ekspertem jak Ekspedia pomoże nam uprościć pracę i skoncentrować się na własnych markach hotelowych i wybranych obiektach partnerskich na kierunkach „sun & beach”, ponieważ właśnie w tej dziedzinie możemy zaoferować klientom produkt odróżniający nas od konkurencji. Jestem przekonany, że jest to początek długofalowej współpracy, z której korzyści czerpać będą obie strony – powiedział Peter Fankhauser, CEO Thomas Cook Group. Decyzja o nawiązaniu partnerstwa z Expedią jest kolejnym krokiem w strategii transformacji Thomasa Cooka. Wcześniej koncern podjął współpracę z Webjet Limited, firmą, która odpowiedzialna jest za zakup łóżek hotelowych dla grupy. Kończąc drugi etap reorganizacji swojego portfolio Thomas Cook będzie mógł skoncentrować się na głównym obszarze działania – wzmocnieniu oferty „sun & beach”, jednocześnie zapewniając klientom szerszy wybór hoteli i możliwości rezerwacji wyjazdów.


Wydanie: 9/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Cushman & Wakefield patronem merytorycznym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018
Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, została patronem merytorycznym organizowanej przez...

Rekordowy rok kopalni w Wieliczce
Kopalnia Soli „Wieliczka”  zamknęła rok 2017 historycznie rekordową liczbą 1 708 131 turystów z ponad 200 krajów, zorganizowała ponad 350 imprez i...

Chatbot BlueBot pomoże przy pakowaniu
Kolejna technologiczna nowość od KLM - sterowany głosem asystent Google Home wraz chatbotem BlueBot przygotują pasażera do podróży. Linie KLM wprowadziły na...

Rekordowy rok wrocławskiego lotniska – blisko 2,9 mln pasażerów
W ciągu ostatnich 12 miesięcy z wrocławskiego lotniska skorzystało ponad 2 mln 855 tys. pasażerów - o 18% więcej niż w całym 2016 roku. To kolejny historyczny...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne