Biuro nie odpowiada za wolny czas klienta

Realizując prywatne plany, kolidujące ze zmienionym co do kolejności poszczególnych usług planem imprezy, klienci działają na własne ryzyko. W takiej sytuacji biuro podróży nie poniesie odpowiedzialności z tytułu poczucia zmarnowanego urlopu lub kosztów, które nastąpiły wskutek kolizji własnych planów klientów z planem imprezy turystycznej.

rt 2017 09zz 25

  Klienci nie mogą oczekiwać, że będą mogli zgodnie z ogólnie dostępnymi informacjami z katalogów skorzystać z samodzielnie przygotowanego wypoczynku w dowolnie wybranym czasie, bez brania pod uwagę możliwości zmiany kolejności realizowania przez biuro podróży atrakcji turystycznych. Biuro podróży nie może odpowiadać za wewnętrzne wcześniejsze ustalenia klientów i ich przyjaciół co do spędzania przez nich wolnego czasu. W sytuacji, gdy klienci chcą spędzać urlop według własnego, a nie ustalonego przez biuro podróży harmonogramu, mogą nie korzystać z usługi biura, ale zorganizować sobie wypoczynek samodzielnie. Jeśli natomiast wybrali imprezę, którą przygotowało profesjonalne biuro podróży, to muszą wziąć pod uwagę, że usługa będzie realizowana zgodnie z nakreślonym planem, ale z zastrzeżeniem zmian wymuszonych okolicznościami niezależnymi od organizatora. Tym samym także ewentualny stres i zawód klientów spowodowane zmianą ich wcześniejszych planów nie mogą być automatycznie przerzucone na biuro podróży, które wykonuje umowę w zakresie dozwolonym prawem i według wcześniejszych ustaleń oraz informacji, które pozwalają na zmianę kolejności realizowanych usług. 



Agnieszka Jezierska-Markocka

Wydanie: 9/2017, PRAWO

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne