Więcej połączeń z Warszawy do Kairu

Przewoźnicy LOT (LO) i EgyptAir (MS) rozpoczęli sprzedaż biletów na trasie między Warszawą i Kairem na podstawie nowej umowy code-share.

 rt 2017 11sz 08

  Pasażerowie mogą skorzystać z łączonych rejsów samolotami tych dwóch linii – z jednym biletem, z dogodną przesiadką w Budapeszcie lub Mediolanie i krótszymi czasami podróży. LOT obsługuje połączenia między Warszawą a Budapesztem i Warszawą a Mediolanem, korzystając z własnego kodu LO, podczas gdy EgyptAir wykonuje do Budapesztu i Mediolanu rejsy z Kairu jako MS. Od dzisiaj dzięki umowie code-share między tymi liniami pasażer może kupić bilet na trasie między Warszawą i Kairem z przesiadką w Budapeszcie lub Mediolanie. Objęcie tych tras wspólnymi kodami dwóch linii oznacza dla pasażera liczne korzyści, np. możliwość nadawania bagażu rejestrowanego w Warszawie lub Kairze bezpośrednio do miejsca docelowego, możliwość naliczania kilometrów w programie Miles & More i solidarną ochronę prawną pasażera przez przewoźników w razie opóźnienia jednego z rejsów. Wzajemne ustalenia dotyczą jednego połączenia dziennie (w obie strony) na trasie Warszawa – Mediolan – Kair oraz czterech rejsów w tygodniu na trasie Warszawa –Budapeszt – Kair. Nowa umowa oznacza zwiększenie liczby dostępnych rejsów i dogodniejsze godziny przesiadek dla pasażerów podróżujących między Warszawą a Kairem. 


Wydanie: 11/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Najwyższy drewniany wieżowiec świata – Mjøstårnet
Norwegia słynie z drewnianej architektury, przede wszystkim za sprawą Wikingów, którzy byli mistrzami kunsztu ciesielskiego. To kraj, w którym przyroda i...

Najnowszy numer Rynku Turystycznego
W tym miesiącu piszemy między innymi: Prościej w razie niewypłacalności Nowe przepisy poprawiają funkcjonujące już rozwiązania prawne w zakresie zabezpieczeń...

Tour Salon 2018 - za nami
W niedzielę 11 lutego zakończyły się targi Tour Salon. Impreza jak co roku zgromadziła przedstawicieli branży turystycznej z Polski i ze świata. Swoje stoiska...

Nowe logo lufthansy
Lufthansa pokazała swój nowy, zmodernizowany wizerunek marki klientom i pracownikom podczas dwóch dużych wydarzeń we Frankfurcie i Monachium w środę, 7 lutego....

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne