Za nami EventFocus

To była już szósta edycja szkolenia prowadzonego przez przedstawicieli branży spotkań dla studentów Krakowa. Odbyła się 25 listopada.

 rt 2017 12ae 13

  Szkolenie ma na celu przybliżenie studentom krakowskich uczelni zasad funkcjonowania branży spotkań, pogłębienie wiedzy na temat organizacji dużych kongresów i wydarzeń firmowych oraz trendów panujących na rynku, a także zaprezentowanie funkcjonowania i potencjału Cracow Convention Bureau. Od kilku lat działa formuła podziału na część wykładową oraz warsztatową. Tegoroczne spotkanie oparte było na tej samej zasdzie. Gośćmi wydarzenia były m.in.: Paula Fanderowska, zastępca dyrektora ds. Centrum Kongresowego ICE Kraków, reprezentująca Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, Agnieszka Ziemiańska oraz Sara Lamik z Expo Kraków, reprezentujące Meeting Professionals International, i Katarzyna Janik, reprezentująca Cracow Convention Bureau UMK. Warsztaty polegały na pracy nad konkretnymi projektami. Grupy pracowały nad dwoma projektami: opracowanie Bid Book dla wydarzenia „Konferencja Stowarzyszenia Chirurgii Ucha Wewnętrznego”. Grupa miała za zadanie zaproponowanie innowacyjnych rozwiązań dla przedstawionych przez stowarzyszenie wymagań oraz wyodrębnienie i charakterystykę interesariuszy Sesji Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO oraz wyznaczenie powiązań między nimi. Organizatorzy podjęli decyzję o konieczności dalszej ewolucji wydarzenia z cyklicznego na „powtarzające się” – oznacza to, że chcieliby powtórzyć je, ale w innej formule i organizować je raz na dwa lub trzy lata, łącząc je z innym wydarzeniem, jak to było wiosną, gdy organizowali ogólnopolską konferencję studencko-doktorancką ECONFTOUR


Wydanie: 12/2017, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Cushman & Wakefield patronem merytorycznym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018
Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, została patronem merytorycznym organizowanej przez...

Rekordowy rok kopalni w Wieliczce
Kopalnia Soli „Wieliczka”  zamknęła rok 2017 historycznie rekordową liczbą 1 708 131 turystów z ponad 200 krajów, zorganizowała ponad 350 imprez i...

Chatbot BlueBot pomoże przy pakowaniu
Kolejna technologiczna nowość od KLM - sterowany głosem asystent Google Home wraz chatbotem BlueBot przygotują pasażera do podróży. Linie KLM wprowadziły na...

Rekordowy rok wrocławskiego lotniska – blisko 2,9 mln pasażerów
W ciągu ostatnich 12 miesięcy z wrocławskiego lotniska skorzystało ponad 2 mln 855 tys. pasażerów - o 18% więcej niż w całym 2016 roku. To kolejny historyczny...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne