Wakacje.pl dopłacą do salonu franczyzowego

Inwestycja niższa o kilkadziesiąt procent niż standardowa to propozycja Wakacje.pl dla nowych franczyzobiorców posiadających doświadczenie w branży turystycznej. Multiagent stale rozwija sieć sprzedaży stacjonarnej, która jest jednym z głównych filarów jego strategii dystrybucji.

rt 2024 02 843826 922772

Sieć franczyzowa Wakacje.pl to już ponad 300 salonów zlokalizowanych w całej Polsce. Biura działające pod tą marką znajdują się zarówno w dużych, średnich, jak i małych miastach, a wszystkie łączy silny brand, wysoki standard usług i szeroka oferta. – Wakacje.pl chcą być tam, gdzie jest klient, stąd ciągła rozbudowa sieci franczyzowej, do której dziś należy już ponad 300 salonów w całej Polsce. W dalszym ciągu widzimy potencjał rozwoju i stale pozyskujemy nowych partnerów, którzy chcą rozwijać własny biznes przy profesjonalnym wsparciu firmy z bardzo rozpoznawalną marką turystyczną w Polsce – mówi Krzysztof Zych, wiceprezes ds. sprzedaży w Wakacje.pl.

Do sieci przystąpić mogą zarówno przedsiębiorcy bez doświadczenia w branży turystycznej, jak i ci, którzy takie doświadczenie posiadają. Do tej ostatniej grupy multiagent kieruje swoją najnowszą propozycję – dopłatę do otwarcia salonu franczyzowego. Osobom z doświadczeniem w branży turystycznej Wakacje.pl proponują nowe, uatrakcyjnione warunki. – Każdy, kto jest związany z turystyką i chciałby poprowadzić własne biuro agencyjne pod marką Wakacje.pl, może skorzystać z obniżonej stawki opłaty za przystąpienie do naszej sieci.

Do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie, ale kwota dofinansowania zaczyna się od około 30 proc. standardowej stawki i dochodzi nawet do 60 proc. – informuje Małgorzata Pruszkowska, menedżer regionalny w Wakacje.pl. Wakacje.pl stale pracują nad zwiększaniem rozpoznawalności marki, prowadząc działania marketingowe na szeroką skalę. Twarzą multiagenta został Marcin Prokop, firma rozwinęła też mocno współpracę z influencerami aktywnie działającymi w różnych kanałach internetowych. To wszystko w połączeniu z klasycznymi akcjami reklamowymi sprawia, że marka jest z każdym rokiem coraz silniejsza, na czym korzystają także salony franczyzowe.


Wydanie: 2/2024, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail