Nowe hotele Accoru w 2024 roku

Accor kontynuuje rozbudowę portfolio hoteli premium, midscale i economy. Do blisko 3 tys. obiektów w ponad 40 krajach dołączą w pierwszej połowie roku nowe, które wzmocnią pozycję grupy w regionie.

ht 2024 03 867178 239627

Grupa rozpoczęła rok 2024 z rozmachem, ogłaszając otwarcia pierwszych hoteli Tribe we Włoszech, Mercure w Albanii oraz Swissôtel w Czarnogórze i Gruzji. Do rodziny ibis dołączyły nowe obiekty w Rumunii, Wielkiej Brytanii i Francji. W najbliższych miesiącach Accor planuje dynamicznie rozwijać portfolio marek premium, midscale i economy, koncentrując się na wzmocnieniu pozycji na kluczowych rynkach oraz ekspansji na kierunkach turystycznych. Po rekordowej liczbie podpisanych umów w ubiegłym roku grupa zamierza uruchomić ponad 350 hoteli (z ponad 45 tys. pokoi) w Europie i Afryce Północnej.

– Europa jest regionem, z którego wywodzi się Accor, dlatego oferowanie innowacyjnych rozwiązań dla branży hotelarskiej odpowiadających na zapotrzebowanie gości i partnerów biznesowych jest dla nas szczególnie ważne. Ubiegły rok był rekordowy pod względem rozbudowy portfolio, co potwierdza atrakcyjność naszej oferty. Po roku od wprowadzenia nowej struktury marek nie zwalniamy tempa w rozwijaniu zarówno potencjału hoteli premium, midscale i economy, jak i możliwości tego zróżnicowanego rynku – podkreślił Patrick Mendes, CEO, Premium, Midscale & Economy, Accor Europe & North Africa. W Europie Środkowo-Wschodniej Accor koncentruje się na ekspansji marek premium wraz z otwarciem pierwszych hoteli Mövenpick w Polsce – w Karpaczu i we Wrocławiu. Marka Pullman zadebiutuje na Węgrzech i w Czarnogórze, a Swissôtel w Rumunii. W rejonie basenu Morza Śródziemnego grupa planuje otwarcia nowych obiektów Mercure i Handwritten Collection we Włoszech (Rzym i Sondrio) oraz na Cyprze (Larnaka), a także 30 hoteli w Francji. Pierwszych gości w nadchodzących miesiącach przyjmą Novotel Tbilisi Center i ibis Styles Batumi w Gruzji oraz Mövenpick Winter Park Baku w Azerbejdżanie.

– Rozbudowa portfolio marek premium, midscale i economy świadczy o uznaniu i zaufaniu ze strony naszych gości i partnerów biznesowych. To motywacja, która potwierdza naszą strategię ekspansji w regionie, pozwalającą oferować gościom nowe kierunki o wysokim potencjale turystycznym – dodał Philippe Bijaoui, chief development officer Europe & North Africa, Accor Premium, Midscale & Economy.


Wydanie: 3/2024, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail