Wizz Air ogłosił powrót na lotnisko Warszawa-Modlin po 12 latach nieobecności. Od grudnia 2024 roku linia uruchomi 10 nowych tras, a dodatkowo przeniesie do Modlina obsługę jednej istniejącej już połączenia.

Łącznie będzie to 11 kierunków. W ramach operacji w porcie bazowane będą dwa samoloty przewoźnika.
Nowe trasy z Modlina (start w grudniu 2024, o ile nie wskazano inaczej):
- Ateny (Grecja)
- Bergamo (Włochy)
- Brindisi (Włochy)
- Kiszyniów (Mołdawia)
- Malta
- Palermo (Włochy)
- Pafos (Cypr)
- Sofia (Bułgaria)
- Barcelona (Hiszpania)
- Bergen (Norwegia)
- Alghero (Włochy; start 31 marca 2026)
Inicjatywa znacząco zwiększy ofertę podwarszawskiego portu. Wizz Air planuje rocznie obsłużyć z Modlina ponad 500 000 pasażerów i stworzyć ponad 80 nowych miejsc pracy. Jest to istotna zmiana na lokalnym rynku lotniczym, gdzie dotąd głównym regularnym przewoźnikiem był Ryanair (który również zapowiedział zwiększenie operacji), a niedawno zapowiedziała loty także arabska Air Arabia.
Powrót Wizz Air do Modlina po przerwie związanej z zamknięciem lotniska w 2012 roku stanowi część szerszej strategii rozwoju linii w Polsce. Przewoźnik, będący obecnie drugim największym operatorem w kraju z 25% udziałem w rynku, planuje w tym roku zwiększyć ogólną liczbę oferowanych miejsc o prawie 20% w porównaniu do 2024 roku.