Wybór domeny to klucz do sukcesu strony WWW

rt_2009_08-9.jpgBeata Mosór
Kierownik Sekcji PR w firmie NetArt zajmującej się kompleksową obsługą w zakresie rejestracji domen internetowych, hosting oraz tworzenia stron www

Adres WWW to wizytówka firmy w internecie. Ma on decydujący wpływ na liczbę odwiedzin firmowej witryny. Dlatego dobra domena porównywana jest często z dobrą lokalizacją biura. Oba te czynniki wpływają na to, ilu klientów będzie miało możliwość skorzystania z firmowej oferty. Z tego powodu dobór elementów domeny ma duże znaczenie i powinien być dobrze przemyślany.



Znaczenie internetu jako nośnika reklamy stale wzrasta. Coraz więcej firm docenia ten sposób dotarcia do klienta jako tani, a jednocześnie bardzo skuteczny. Firmowa oferta jest dostępna w sieci 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, dlatego potencjalny klient ma zawsze możliwość zapoznania się z nią i docenienia jej atutów.


Posiadanie firmowej strony nie jest już niczym nadzwyczajnym - jest wręcz koniecznością dla osiągania zadowalających wyników sprzedażowych. Zajęcie dobrej pozycji w sieci znacznie ułatwia klientowi znalezienie interesującej go oferty. Przy niskim nakładzie sił i w krótkim czasie internauta ma możliwość dokonania wyboru spośród szerokiej gamy propozycji dostępnych na rynku. Przedsiębiorstwu powinno zależeć, aby to jego oferta przykuła największą uwagę. Najłatwiej jest tego dokonać poprzez odpowiedni wybór domeny internetowej, dzięki której łatwiej będzie je odnaleźć wśród wielu stron internetowych.


Dobrze jest również zainwestować w domeny promujące ofertę biura. Jeśli są w niej np. wycieczki dla seniorów, to adresy je promujące powinny wyglądać podobnie, jak w przypadku nazwy biura:

www.luxsenior.pl
www.luxsenior.com.pl
www.senior.travel.pl
www.senior.turystyka.pl
www.seniortravel.waw.pl
www.lukssenior.pl
www.lukssenior.travel.pl
www.lux-senior.pl

Należy również pamiętać, że nazwa i rozszerzenie muszą stanowić logiczną całość. Nie powinny się dublować, np. www.luxtravel.travel.pl.


Czym jest domena?

Domena jest unikatowym adresem strony, który odróżnia ją od innych witryn. Po wpisaniu jej w okno przeglądarki internauta zostaje przekierowany na serwer, z którego komputer pobiera dane...

Wydanie: 4/2009, e-TURYSTYKA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail